Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Kako SEO linkbuilding utječe na pozicije?

Objavljeno 29.4.2016 8:34:41
Kako SEO linkbuilding utječe na pozicije?
Svi bi htjeli da njihova web stranica ima top pozicije na Google tražilici što se može postići SEO optimizacijom. Linkbuilding  jedan je od značajnih poslova koji se radi kada provodite SEO optimizaciju vaše web stranice, te daje značajne rezultate u smislu poboljšanja pozicije web stranice na tražilicama. Naravno to ne dolazi preko noći već treba pričekati neko vrijeme kako bi se promjene počele vidjeti.

Linkbuilding je postavljanje linkova vaše web stranice na ostalim stranicama visokog autoriteta. Ti linkovi bi trebali biti motivirajući za druge korisnike da ih i oni podjele, što znači da bi odredišna stranica trebala sadržavati kvalitetan sadržaj kojeg je korisnik tražio. Da bi link bio motivirajuć i ispravan, potrebno ga je postavljati na web stranice koje imaju povezan sadržaj s vašom stranicom. Jedino tako link može biti relevantan a znamo da Google najviše cijeni relevantnost. Ako bi se dogodilo suprotno, a to je da je vaš link postavljen na stranicama koje nemaju veze s vama niti vašim sadržajem, tada možemo očekivati da nam Google odredi neku kaznu koja može biti smanjenje pozicija. S linkbuildingom treba biti pažljiv te pametno birati gdje će se pojavljivati vaši linkovi jer Google algoritam je svakim danom sve napredniji i prepoznaje svaku moguću prijevaru.

Potrebno je 10 tjedana da se vide pomaci

Graf prikazuje povečanje ranka s obzirom na starost backlinka

Ako smo danas kreirali link, za nekih 10 tjedana možemo očekivati prvi pomak. Naravno što smo više linkova kreirali pomaci će biti veći. Ako kreiramo puno linkova odjednom ne znači da će se pozicija stranice prije promijeniti veće će rezultati kasnije biti značajniji. Svaki link mali je dio u početku koji povećava vašu poziciju, ali efekt tog linka povećava se s vremenom.
SEO optimizacija posao je koji traje dugo vremena ali se na kraju višestruko isplati. Kada krećete s optimizacijom važno je imati realna očekivanja, a to je da rezultati ne mogu doći preko noći. Treba imati strpljenja što se mnogima na kraju isplatilo.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge