10 korisnih savjeta za unapređenje Vašeg YouTube kanala

Objavljeno: 18.10.2016. | 2 minute čitanja

Video je budućnost marketinga sadržaja ili content marketinga. Često se ističe da je video idealan oblik contenta za sve faze customer journeya.

Neka istraživanja, kao ono provedeno od strane Cisca pokazuje da će video zauzimati oko 69% ukupnog korisničkog Internet prometa do 2017. godine. Trenutno YouTube ostvaruje više od 1 milijarde jedinstvenih posjeta mjesečno te je druga najveća pretraživačka platforma nakon Googlea.

Kao karakteristika i prednost oglašavanja video formatom tako se ističe pristup ogromnoj publici.

U nastavku donosimo 10 korisnih pravila i taktika kojima možete unaprijediti Vaš YouTube kanal:

  1. Upotpunite Vaš profil - budite sigurni da ste na Vaš profil dodali sve svoje društvene mreže, napišite privlačan opis Vašeg kanala te dodajte mogućnost da Vas publika može kontaktirati.
  2. Brendirajte Vaš kanal - vizualni izgled predstavlja Vaše poduzeće te omogućuje da personalizirate Vaš kanal te se istaknete od ostalih YouTube kanala.
  3. Sortirajte i optimizirajte sadržaj - korisniku koji prvi puta posjeti Vaš kanal mora biti jednostavno shvatiti kakvu vrstu videa objavljujete te lako pronaći one videe koji ga interesiraju. Kategorizirajte Vaš sadržaj i stvorite playliste.
  4. Stvarajte jedinstven i zanimljiv sadržaj - stvarajte uvijek visokokvalitetan, zanimljiv, zabavan ili informativan video sadržaj. Ako prodajete fizički proizvod, pokažite kupcima njegove prednosti, kako se koristi, održava, čisti, itd. Ako pak prodajete usluge, objasnite prednosti, pokažite studiju slučaja, dijelite besplatne savjete... Cijene kamera i mikrofona nikada nisu bile niže, tako da preporučujemo da počnete s jednostavnom kamerom koja može snimati u Full HD-u.
  5. Osigurajte da Vaši videi doprinose Vašem poslovanju - završite video pozivom na akciju, npr. pozivom kupcima da se pretplate na Vaš kanal, lajkaju ili komentiraju video ili pak da posjete Vašu web stranicu.
  6. Optimizirajte Vaše video oglase - napišite zanimljiv naslov s ključnim riječima ispod 50 znakova. Stvorite jedinstven thumbnail za Vaš video kojim ćete privući pažnju na Vaš video što će povećati šanse da korisnik uistinu i klikne na video. Napišite opis bogat ključnim riječima duljine od 300-500 riječi kako bi YouTube bolje razumio o čemu se radi u Vašem videu te ga može rangirati prema pretraživanju.
  7. Dijelite Vaš sadržaj s kupcima - ako ste početnik, najjednostavniji način za promociju Vašeg kanala i videa je da ga dijelite s kupcima koji već znaju za Vaš proizvod ili uslugu. Kada YouTube primijeti da dobivate pažnju i poglede, rangirat će ga više na tražilici nakon čega će Vaš kanal rasti organski.
  8. Koristite društvene mreže i druge platforme - promovirajte Vaše videe na Facebook grupama, Twitteru, Redditu, LinkedInu i drugim društvenim mrežama. Provedite istraživanje kako bi saznali gdje je Vaša ciljana skupina aktivna.
  9. Surađujte s drugim YouTube korisnicima ili poduzećima - surađivanjem s drugim YouTuberima ili poduzećima možete stvoriti više posebnih zajedničkih videa te ih oboje možete promovirati svojoj publici.
  10. Održavajte interakciju s Vašom publikom - pomognite Vašoj publici, odgovarajte na njihova pitanja, pratite njihove povratne informacije kako bi poboljšali Vaše videe te im pokažite da cijenite njihovo mišljenje.
Arbona kontakt
Podijeli na:
Elena Majer