AdWords blagdansko oglašavanje

Objavljeno: 22.12.2014. | 2 minute čitanja

Iskoristite ovo blagdansko vrijeme i pokrenite svoju idealnu kampanju, te postanite aktivni na Google tražilici. Za vrijeme ovogodišnjih praznika očekuje se još više online kupovina. Prodavači posvećuju sve više pažnje istraživanju online prodaje, kako bi istu mogli prilagoditi s obzirom na navike kupaca.

Bliži se vrijeme darivanja, pa se tako povećava broj pretraživanja na Google tražilici. A s obzirom na to da korisnici pretražuju i u večernjim satima, kupnja ne prestaje zatvaranjem vrata na trgovačkim centrima. Stoga, mnogi prodavači vide tu činjenicu kao izuzetno dobru priliku za dodatnom prodajom uz pomoć blagdanskog oglašavanja. Međutim, bitan je i odabir korisnika kojima želimo prikazati informacije o svojim proizvodima ili uslugama.

Također, AdWords blagdansko oglašavanje je prilika da se približite svojim potencijalnim potrošačima i tako steknete njihovo povjerenje. Iskoristite virtualne izloge za promociju vlastitih proizvoda ili usluga. Pobrinite se da Vas potencijalni kupci mogu pronaći na svim uređajima, budite na vrhu prve stranice pretraživanja kako biste povećali vidljivost, te koristite proširenja za oglase koja su prilagođena nadolazećim blagdanima.


Savjeti za blagdansko oglašavanje

Mobilni uređaji su postali omiljen način izvršavanja kupnje. Prema tome, izradite mobilne oglase i napišite tekst oglasa prilagođen za mobilne uređaje i uhvatite potencijalne kupce u pokretu. Također, istaknite dodatni opis proizvoda ili usluge te učinite oglas ažurnim. Nadalje, iskoristite proširenja oglasa te istaknite svoj kontakt broj u proširenjima za pozive. Isto tako, iskoristite proširenja i istaknite u čemu ste bolji od konkurencije, izradite napredne remarketing liste, iskoristite afinitet publike – samo su neki od savjeta kako se što bolje oglašavati za blagdane.

Uzimajući u obzir ove savjete i biranje što boljih ključnih riječi, upravo Vi možete konkurirati na tržištu, ali ne zaboravite i na to da su u današnje vrijeme bitni čimbenici za kupca u procesu kupnje: cijena, prilagođena i relevantna ponuda, veliki asortiman proizvoda, odlična usluga te izbor robnih marki.

Omogućite svojim korisnicima da mogu kupovati Vaše usluge ili proizvode 24 sata dnevno i 7 dana u tjednu, te neka Vam blagdansko oglašavanje pomogne u povećanju prodaje.

Podijeli na:
Elena Majer