AdWords mobilno oglašavanje

Objavljeno: 23.12.2014.  | 2 minute čitanja

Želite povećati popularnost svojih proizvoda ili usluga, a ne znate kako? Odgovor je vrlo jasan – počnite koristiti AdWords mobilno oglašavanje.

Razvojem mobilne tehnologije i dolaskom pametnih mobilnih uređaja, korisnici u današnje vrijeme potrebne informacije sve više traže na Internetu. Ovakvom vrstom oglašavanja, oglašivačima je omogućeno brže i efikasnije povezivanje s potrošačima u odnosu na ranije. Mobilni oglasi koji se prikazuju na mobilnim uređajima mogu se pregledavati i onda kada su ljudi u pokretu.

Cijene klika na mobilnim uređajima su puno manje, a i rang oglasa na mobilnim uređajima je manji jer postoje dvije pozicije za prikaz mobilnih oglasa. Kako bi oglas bio što bolje pozicioniran treba napisati jednostavan i uvjerljiv oglas (učinkovito koristite znakove, uključite naziv Vašeg brenda te prvo slovo riječi napišite veliko).
 

Prikaz mobilnih oglasa


Internet se iz dana u dan sve više širi te je kao takav postao sastavni dio našeg svakodnevnog života. Ljudi svaki svoj slobodni trenutak iskoriste kako bi vidjeli novosti upravo na Internetu putem mobilnih uređaja, tableta i sl., mogu se spojiti bilo gdje i u bilo kojem trenutku.

Kada govorimo o prikazu mobilnih oglasa, mislimo na prikazivanje slikovnih oglasa, tekstualnih oglasa i oglasa za promociju. Prilikom odabira, možete odabrati na kojim sustavima će se oglas prikazivati (Android ili IOS). S obzirom na zadane postavke, mobilni oglasi ispunjavaju uvjete za prikazivanje na prikazivačkoj i pretraživačkoj mreži, što uključuje prikazivanje na mobilnim aplikacijama na mreži Google AdMob. Bitno je napomenuti da za korisnike koji ciljaju mobilne aplikacije postoji dostupno nekoliko opcija u programu AdWords za upotrebu oglasnog prostora. Prilikom izrade kampanje za prikazivačku mrežu, može se odabrati kampanja koja potiče korisnike na preuzimanje aplikacije, zatim kampanja u kojoj se oglasi prikazuju isključivo u mobilnim aplikacijama te kampanja kod koje oglasi potiču radnje u aplikaciji za Android sustav.

Nadalje, postoji nekoliko načina optimizacije teksta mobilnih oglasa. Ako još niste, svakako bi bilo dobro da počnete s izradom oglasnih proširenja te se fokusirate na to da redci opisa budu kratki i jasni.

Ana