AdWords opcije za povećanje konverzija

Objavljeno: 11.07.2014. | 3 minute čitanja

Poznato je da se AdWords sustav oglašavanja najviše koristi za dovođenje plaćenog prometa na Vašu Web stranicu. On predstavlja složen sustav s  mnogo opcija pomoću kojih možemo povećati konverzije. Profesionalni oglašivači poznaju gotovo sve opcije, ali početnici koji su tek počeli koristiti AdWords mogu dobiti odlične ideje kako poboljšati učinkovitost svoje kampanje. U ovom članku, istaknuto je nekoliko značajki koje većina oglašivača najčešće koristi.

Alat za ključne riječi (Keyword tool)


Alat za ključne riječi odlična je polazna točka prilikom pokretanja nove kampanje. Ovaj alat Vam omogućuje prikaz globalnih i lokalnih mjesečnih pretraživanja za određene ključne riječi. Isto tako, pomoću njega ćete moći pronaći i riječi koje nisu relevantne za Vaš proizvod ili ponudu te ih možete dodati u listu negativnih riječi.

Trendovi (Insdight for search)


S ovim Google-ovim statistikama možete uspoređivati pretraživanja s različitim ključnim riječima, regijama, vremenskim okvirima i kategorijama. Pomoću ovog alata možete vidjeti kako stoji Vaš brand u odnosu na Vašu  konkurenciju. Nadalje, ovaj alat pruža i informacije o trendovima na nekoj lokaciji te primjerice možete saznati koja su top pretraživanja u Hrvatskoj za kategoriju putovanja ili nečeg drugog.

Opcije grafikona


Ova opcija je odlična za jednostavno uspoređivanje podataka koji su važni za AdWords kampanju. Na primjer, možete uspoređivati prosječnu poziciju Vašeg oglasa i CTR-a, ali možete i usporediti podatke u različitim vremenskim periodima, što je odličan način da usporedite koliko je Vaša kampanja uspješnija u odnosu na neki drugi period.
Opcije grafikona za jednostavno uspoređivanje podataka koji su važni za Adwords kampanju

Prilagođeno zakazivanje oglasa (Ad Scheduling)


Ova značajka omogućuje Vam prikazivanje Vašeg oglasa u određeno vrijeme. To može biti Vaše radno vrijeme ili neko drugo vrijeme kada imate najviše klikova i konverzija. Isto tako možete namjestiti da Vaše licitacije budu veće u nekom zadanom periodu dana ili tjedna ili obrnuto te da Vaše licitacije budu manje u vrijeme kad nema mnogo konverzija.

Prozor sa scheduling opcijama u Google AdWords alatu

Stupci za statistiku

AdWords ima opciju prilagođavanja stupaca, stoga možete imati statističke podatke o Vašoj kampanji zajedno s podacima koji su vama važni. Kliknete na „costumize columns“ i prikazat će Vam se stupci koje možete dodati u svoju tablicu raspoređeni po temama. Jednostavan je način dodavanja stupaca, a oglašivači najčešće koriste stupce za: klikove, prikazivanja, CTR, prosječnu cijenu klika, prosječnu poziciju, konverzije itd.

Kako pirlagoditi stupce za statistiku u Google Analytics

Filteri

Svakako savjetujemo da provjerite opciju filter u AdWords-u, ako je ranije niste koristili. To je odličan način da se filtriraju statistike koje ste odabrali. Na slici iznad možete vidjeti da se opcija filter nalazi lijevo od opcije za stupce. Filtere možete primijeniti na nivou kampanje, grupe i ključnih riječi.

Izvještaji

U AdWords-u možete preuzeti izvješća izravno u kartici kojoj se nalazite, jednostavnim klikom na „preuzimanje“ (download), pri čemu će se pojaviti opcije za preuzimanje izvještaja. Imat ćete mogućnost izbora između različitih formata. Isto tako možete uključiti bilo koji segment u izvještaj te možete izabrati da izvještaj primate tjedno na Vašu e-mail adresu.

Kako preuzeti izvještaj u Google Adwords
 

Opcije po segmentima

Opcije po segmentima mogu Vam dati uvid o tome što je dobro u Vašoj kampanji i ono što nije. Ako imate kampanju za računala i tablete te Vas zanima izvedba na tabletima, možete kliknuti na opciju „segment“ i izabrati „uređaj“. Tada će Vam se prikazati podaci za izvedbu na računalima i tabletima, pa ćete moći jednostavno usporediti izvedbu na različitim uređajima.

Kako segmentirati izvještaj po uređajima u Google Analytics
Podijeli na:
Elena Majer