Dinamički remarketing

Objavljeno: 08.04.2016. | 1 minute čitanja

Dinamički remarketing značajka je Google Adwords oglašavanja koju koristi vrlo malo korisnika. Razlog tome je što nisu dovoljno dobro upoznati s Google Adwords sustavom koji omogućuje različite načine ciljanja tržišta. U nastavku ću nastojati pojasniti što je dinamički remarketing, kako ga koristi, te tko bi ga trebao koristiti.
 
Dynamic Remarketing With Google logo


Dakle Remarketing vam omogućuje da prikazujete tekstualne oglas ili oglase u obliku bannera korisnicima koji su prethodno posjetili vašu web-lokaciju. Dinamički remarketing nešto je naprednija značajka te vam omogućuje da korisnicima koji su posjetili vaš web i gledali vaš neki specifični proizvod, uslugu ili ponudu, prikazujete oglas koji sadrži baš taj specifični proizvod, uslugi ili ponudu. Pomoću takvih prilagođenih oglasa podsjećate kupca na ono što ga zanima, te mu omogućujete da se jednim klikom vrati na ponudu koja ga je interesirala, te dovrši započeto.

Kod kvalitetnog dinamičkog remarketinga, radi se o atraktivnim grafičkim oglasima na više od 90% interneta koji pozivaju korisnika na ponovni posjet Vašoj web stranici.

Dinamički remarketing je vrlo moćan Googleov alat koji pokriva milijune partnerskih portala na internetu koji nam pomaže da pokažemo pravu poruku, pravim ljudima na pravom mjestu.

Primjer jedne od brojnih pozicija za oglase u kampanji dinamičkog remarketinga izgledaju kao na prikazu ispod.

Pozicija Google Display Network oglasa u kampanji dinamičkog remarketinga na primjeru portala 24 sata

Dinamički remarketing idealan je ako posjedujete web stranicu koja ima široku paletu ponuda, te bi se pomoću ove značajke korisnicima prikazivala baš ona ponuda za koju su bili zainteresirani. Ovakve naprednije značajke omogućuju nam da korisnicima prikazujemo relevantne oglase za njih što rezultira s boljom konverzijom.
Podijeli na:
Elena Majer