Iskoristite svoje mailing liste u Adwords kampanji

Objavljeno: 16.09.2016. | 1 minute čitanja

Google Adwords omogućuje nam mnogo načina ciljanja naše potencijalne publike. Costumer match (publika za uparivanje) savršen je način za ciljanje korisnika koji su iskazali interes za vaše proizvode ili usluge jer se vaši oglasi mogu prikazivati korisnicima prema njihovoj mail adresi.


Costumer match
Costumer match značajka je koja se može primijeniti na search oglasima, Gmail oglasima i YouTube oglasima. Mailing listom određujete kome će se oglasi prikazivati, te nam ovakav način omogućuje da prema tim korisnicima bolje prezentiramo naš proizvod ili uslugu. Prema tim korisnicima možemo imati bolju poziciju oglasa i češće prikazivati oglas u odnosu na konkurenciju. Također je moguće ciljati i korisnike koji imaju slične navike kao i korisnici s vaše liste. Google algoritam prepoznaje takve, te se vaši oglasi mogu prikazivati i prema takvoj listi.


Kako funkcionira?
Na Google Adwords računu potrebno je kreirati kampanju ili grupu kojoj možemo odrediti način ciljanja koji bi bio prema mailing listi. Prije određivanja ciljanja potrebno je na Google Adwords račun učitati listu u biblioteku, te će se tad moći I izabrati kada postavljamo ciljanje. Primjerice, search oglasi prikazivali bi se korisnicima iz liste kada bi upisali jednu od ključnih riječi koje ste odredili u Google tražilicu.


Mailing liste
Mailing liste mogu se sakupljati putem vašeg weba, socijalnih mreži, nagradnih igri, popusta itd. Te liste možete svrstati u kategorije te prilagoditi oglase prema svakom korisniku. Lista mora biti u cvs formatu te ne smije biti veća od 100MB kako bi je mogli učitati na Adwords. Što je lista kvalitetnija I relevantnija to će biti i bolja konverzija u online oglašavanju.


Google AdWords logo

Podijeli na:
Elena Majer