Kako kreirati sadržaj za Vaš Internet marketing

Objavljeno: 30.09.2014. | 2 minute čitanja

Internet marketing jedan je od najbrže rastućih segmenata u poslovanju te analitika predviđa da će do 2016. godine narasti do 4.6 milijardi dolara. Internet marketing temelji se na kvalitetnom sadržaju bez kojeg ne biste imali što ponuditi svojem potencijalnom korisniku. Sadržaj mora biti kvalitetan i primamljiv kako bi zainteresirao korisnika i natjerao ga na akciju, odnosno korisnika doveo do krajnjeg cilja, a to je kupnja. U nastavku su opisana 6 načina kako uskladiti sadržaj i Internet marketing.

Usklađivanje sadržaja i internet marketinga

Ciljajte specifične segmente i osobe


Personalizacija je jedan od najboljih načina kako zainteresirati publiku za Vaš proizvod. Pomoću Internet marketinga možete sakupiti informacije o svojim korisnicima i pohraniti ih u svoju bazu. Trik je u tome da te informacije iskoristite u sadržaju svog oglasa te podijelite oglase  u različite segmente, ovisno o sakupljenim informacijama o Vašim korisnicima te im prikažete personalizirane poruke koje će biti relevantne za korisnika te  će te tako poslati pravu poruku pravim korisnicima, što bi trebalo poboljšati rezultate.

Pišite kvalitetne e-mailove


Na bilo koji dan prosječni kupac  izložen je prema 2 904 medijske poruke, a obratit će pozornost na 52 te će se pozitivno sjećati samo četiri. Ako nemate dobar i kvalitetan sadržaj kupac neće zapamtiti Vašu ponudu.

Kvalitetni e-mailovi koji primamljuju kupce da poduzmu akciju ključni su za Vaš uspjeh. Svaki e-mail je prije svega sadržaj i treba prema njemu pristupiti s istim standardima kao i prema blogu, e-knjigama i ostalim. Kako bi ste kreirali što bolji sadržaj na e-mailu potrebno je testiranje te obavezno kupca pozvati na akciju.

Organizirajte svoj tim


Ako Vaš tim nije na istoj stranici imat ćete problema s implementiranjem taktike Internet marketinga. Pobrinite se da svi razumiju kako funkcioniraju sve faze prodaje, inače Vaš sadržaj neće biti relevantan niti koristan. Definirajte procese za uključivanje novih sadržaja. Bez dobre organizacije marketinškog tima propustit ćete priliku prikazati korisnicima svjež kvalitetan sadržaj na vrijeme.

Pratite analitiku


Analitika je kamen temeljac inteligentnog suvremenog Internet marketinga. Podaci iz analitike pomoći će Vam da shvatite Vaše marketinške inicijative dovode do novih imena odnosno korisnika  te rezultiraju profitom za vašu organizaciju. Sposobnost praćenja i mjerenja osnova su suvremenog marketinga. Za Internet marketing je mjerenje povratnih podataka ključno za uspjeh i kvalitetnije ulaganje. To je glavna prednost u odnosu na ostale medije jer za vrijeme kampanje možete mjeriti uspješnost svog oglašavanja i korigirati se ‘u hodu’.

Izbjegavajte klasične greške


Nemojte raditi česte greške, a to su gramatičke greške i umetanje previše ključnih riječi u tekst ili da se ponavljaju duple ključne riječi za redom jer tražilice danas to kažnjavaju te Vas kazne izbacivanjem iz rezultata pretrage, što bi bilo vrlo loše za Vaš posao. Google ima cijeli tim koji pregledava takve nepoželjne sadržaje te treba paziti što se piše.
Elena Majer