Kako smanjiti cijenu klika pri Adwords oglašavanju?

Objavljeno: 31.01.2014.  | 1 minuta čitanja

Najčešće pitanje koje zanima mnoge klijente u početku je cijena klika za njihove oglase te koliku cijenu mogu očekivati.

O čemu ovisi cijena klika? Gotovo najviše cijena klika ovisi o broju konkurentskih oglasa za istu ključnu riječ, zatim o relevantnosti sadržaja stranice te o povijesti ostvarenih klikova, omjeru prikaza i klikova. Pravilnim i pravovremenim promjenama može se utjecati na prosječnu cijenu klika i optimizaciju budžeta. Cijena klika ovisi o više parametra, a najvažniji su ocjena kvalitete (quality score) i licitacija (bid) koju smo spremni platiti za klik na oglas koji se prikazuje po odabranim ključnim riječima.

Ocjena kvalitete (quality score) procjena je relevantnosti oglasa, ključnih riječi i odredišne stranice za korisnika koji gleda Vaš oglas. Visoka ocjena kvalitete znači da sustav smatra da su Vaš oglas, ključna riječ i odredišna stranica relevantni i korisni nekome tko gleda Vaš oglas. Možete saznati ocjenu kvalitete svake od ključnih riječi.

Licitacija (bid) predstavlja najviši iznos koji ste spremni potrošiti po kliku. Upravljanjem licitacijama možete utjecati na količinu prometa koji Vaši oglasi ostvaruju.

Kako smanjiti cijenu klika? Cijenu klika možete smanjiti konstantnom optimizacijom na više načina. Važno je grupirati ključne riječi u grupe oglasa koje su tematski usko povezane, zatim kreirati 3 oglasa  po grupi koje sadrže ključne riječi vezane uz pojam pretraživanja, odrediti relevantnu odredišnu stranicu koja će voditi korisnika baš tamo gdje je htio otići, kreirati sadržaj na stranici koji je relevantan i koji u sebi sadrži tekst s ključnim riječima.

Mnogo je faktora koji utječu na cijenu klika i teško je razabrati kako ju možemo poboljšati. Također, bitno je naglasiti kako se Google AdWords sustav konstantno unaprjeđuje i mijenja i iz tog razloga je potrebno Vašu kampanju redovito pratiti.
Ana