Kreiranje sadržaja pogodnoga za SEO

Objavljeno: 30.09.2014. | 2 minute čitanja

Kvalitetan, informativan i zanimljiv sadržaj jedan je od najvažnijih faktora za dobro rangiranje Web stranice, ali i najkvalitetniji sadržaj da bi rangirao dobro mora poštovati neka SEO pravila. Tekst, naslovi, podnaslovi i alt tagovi moraju sadržavati ključne riječi, ali to je lakši dio. Teži dio je napisati sadržaj koji će korisnicima biti drugačiji od svega što su do sada pročitali, dovoljno zanimljiv da bi ga podijelili na društvenim mrežama te dovoljno kvalitetan da bi dobio i pokoji ulazni link nakon određenog vremena. A čim korisnicima bude od neke koristi, to će ubrzo prepoznati i tražilice te ga nagraditi boljim pozicijama. Davno je prošlo vrijeme kada se u bilo kakav tekst moglo staviti nekoliko ključnih riječi i dobre pozicije bi došle, sada su tražilice dovoljno napredovale da prepoznaju bilo kakve oblike “prilagođavanja” sadržaja za Crawlere. Sadržaj se mora kreirati u potpunosti za korisnike te njihove želje i potrebe.

Sadržaj kreiran primarno za korisnika

Tekstualnoga sadržaja mora biti dovoljno, barem 1000 znakova (sa razmacima).

Sadržaj mora biti jednostavan, pisanju je potrebno pristupiti kao da objašnjavate nešto nekome tko nema nikakvog znanja o tome području. Nije dobro niti komplicirati oko objašnjenja, sve mora biti prirodno i jednostavno.

Sadržaj bi trebao sadržavati nešto neočekivano. To može biti neka iznimno korisna informacija ili neki najnoviji trend, bilo što bi ga moglo razlikovati od stotinu ostalih Web stranica s istom temom.

Važno je da su sve navedene informacije točne (i provjerene) te naravno da nema niti jedne gramatičke pogreške.

Uz pomoć slika i video sadržaja korisnici mogu lakše razumjeti i vizualizirati određene dijelove sadržaja.

Inspiracija za pisanje sadržaja može se dobiti korištenjem tražilice i proučavanjem sadržaja pisanih na istu temu. Vrlo je važno da se niti jedan dio teksta s neke druge Web stranice ne kopira, iako se radilo o samo jednoj rečenici. To je strogo zabranjeno i u konačnici će dovesti do lošijeg rangiranja.

Način na koji ćete pisati sadržaj (jednostavnost, količina detalja, stručni izrazi…) prilagodite ciljanoj skupini korisnika.

Na kraju dodajte ključne riječi na nenametljiv i prirodan način.

Nakon što sadržaj objavite Online, preporučujemo korištenje Google Analytics alata za praćenje vremena koje korisnici provedu na toj stranici te Bounce rate-a koji bi trebao biti ispod 40% (uvelike ovisi o vrsti sadržaja). Sadržaj nakon toga možete
dodatno prilagođavati i nadograđivati.

Podijeli na:
Elena Majer