Objavljeno: 15.04.2016. | 2 minute čitanja
Na tržištu je prisutno sve više mobilnih aplikacija, te postaje sve teže istaknuti se na online tržištu. Danas nije dovoljno izraditi super aplikaciju, već ju treba promovirati na pravi način kako bi se korisnici mogli susresti s njom. Pomoću Google Adwords oglašavanja moguće je izraditi kampanju koja je namijenjena baš za mobilne aplikacije. Takva Adwords kampanja omogućuje nam oglašavanje aplikacija na pravim mjestima prema korisnicima koje bi moglo zanimati to što nudimo.
Vaši oglasi o aplikaciji mogu se pojavljivati kao tekstualni oglas ili kao slikovni oglas. Prikazivati se mogu na pretraživačkoj mreži, prikazivačkoj mreži, na YouTube-u, u drugim aplikacijama, te u Google play trgovini aplikacija. Birati možemo na kojim uređajima će se prikazivati oglasi, te bi najbolje bilo da to budu mobilni uređaji i tableti.
Oglasi na pretraživačkoj mreži
U ovoj vrsti kampanje svoju aplikaciju možete promovirati korisnicima koji možda traže baš aplikaciju poput vaše. Odabirom ključnih riječi u vašoj kampanji a da su relevantne za ono što nudite možete pridobiti značajan broj korisnika. Korisnici bi nailazili na vaš oglas kada bi u tražilicu upisivali ključne riječi koje ste odabrali.
Oglasi na display mreži
U ovom slučaju vaši oglasi se prikazuju na raznim mjestima, ovisno vašem odabiru. Google Adwords nam omogućuje da ciljamo korisnike na mnogo načina, pa se primjerice naši oglasi aplikacije mogu prikazivati prema kontekstualnom ciljanju na ostalim web stranica, dakle na stranicama koje imaju povezan sadržaj s uslugom koju nudite. Oglasi se također mogu prikazivati u ostalim mobilnim aplikacijama, ili na nekoj određenoj web lokaciji za koju mislite da bi moglo biti učinka. Ovakvim oglašavanje promovirate svoju aplikaciju korisnicima koji je možda nisu tražili, te tako povećavate svijest o njezinom postojanju. Povećanje svijesti i brandiranje može biti vrlo korisno te se popularnost aplikacije može vrlo brzo proširiti.