Prilagođavanje Google AdWords oglasa vašoj ponudi

Objavljeno: 28.05.2015.  | 2 minute čitanja

Želite učiniti svoje oglase ažurnim? Želite da su prilagođeni s obzirom na upite korisnika? Imate akciju, a ne znate kako je istaknuti? Ako je odgovor da, tada vam trebaju prilagođeni AdWords oglasi koji su ažurni u stvarnom vremenu. Google AdWords nam omogućuje da u oglas dodajemo broj dana do završetka neke akcije ili parametre oglasa koji se automatski mijenjaju ovisno o upitu korisnika.

Odbrojavanje u Google oglasima

Imate proizvode ili usluge koji su na akciji? Bilo bi šteta da akciju ne istaknete u Google AdWords oglasima. Naime, Google oglasi vam omogućuju mogućnost odbrojavanja u bilo kojem tekstualnom oglasu.

Vrlo je jednostavno kreirati prilagođene oglase. Odete na karticu Ads i dodate novi oglas isto kao što to radite kada dodajete uobičajen oglas. Na mjestu gdje želite dodati odbrojavanje unesite vitičaste zagrade “{}” i u zagradama počnite pisati =COUNTDOWN funkciju pri čemu će vam se pojaviti novi prozor u kojem ćete moći unijeti datum i vrijeme završetka događaja te broj dana koji određuje kada će se oglas početi prikazivati. Također, morate odabrati vremensku zonu i jezik.

Funkcija countdown izgleda {=COUNTDOWN(“yyyy/MM/dd”,”language”,daysBefore)}. Dakle, na mjesto “yyyy/MM/dd” unesete datum kada vaša akcija završava, pod “language” unesete npr. “hr” (ukoliko ciljate Hrvatsku), a pod daysBefore stavite broj dana od kada se oglas počinje prikazivati s obzirom na datum završetka. Na primjer, ako je vrijeme završetka akcije 15.08., a vi želite da se vaš oglas počinje prikazivati 7 dana ranije tada unesite broj “7″. U tom primjeru će se oglas početi prikazivati tek 08.08.
Primjer oglasa sa countdown funkcijom nalazi se u nastavku. Žuto označenom bojom prikazan je broj dana do završetka akcije (on se svakodnevno automatski ažurira).

Primjer Google Search oglasa s countdown funkcijom

Tekstualno prilagođavanje Google oglasa

Tekstualno prilagodite svoje tekstualne oglase na način da uključite što više detalja koji su usko povezani s onim što korisnik traži. Primjerice, ukoliko korisnik traži Ariston bojler od 30 litara, tada u svoj oglas možete uključiti model, kapacitet i po potrebi cijenu ili neku drugu informaciju (vrijeme trajanja popusta ukoliko postoji i sl.)

Za početak izradite tablicu s popisom atributa (prilagođavate je po potrebi). U sljedećoj tablici se nalazi primjer definiranih atributa za bojlere (Model, Kapacitet, Početna cijena). Primjer jednog oglasa može biti ovakav:

{=Bojleri.Model} bojleri
www.primjer.com
Kapacitet od {=Bojleri.Kapacitet} litara.
Cijena već od {=Bojleri.Početna cijena} kuna!

Ariston bojleri
www.primjer.com
Kapacitet od 50 litara.
Cijena već od 849,99 kuna!

Pri čemu su Bojleri ime tablice s popisom atributa za prilagođene oglase.
U navedenom primjeru, ukoliko korisnik u tražilicu upiše ključnu riječ bojler ariston 50 l tada će mu se prikazati tekstualni oglas upravo s nazivom modela Ariston, kapaciteta 50 litara i cijene od 849,99 kuna. Dakle, u tekstu oglasa se prikazuje upravo ono što korisnik traži, pri čemu se po potrebi može dodati još informacija.

Primjer tablice s popisom atributa za prilagođene Google Search oglase

Postoje različiti načini ciljanja. Jedan od njih smo koristili u prethodnom primjeru (ciljanje prema ključnoj riječi – Target keyword). Također, prilagođenim oglasima možete ciljati prema grupi oglasa ili kampanji. S obzirom na vrstu ciljanja, prilagođavate svoje atribute u tablici.

Iskoristite alate za prilagođavanje iz Google AdWordsa kako biste pokazali svojim korisnicima da imate upravo ono što oni traže.
Ana