Prodaja korisnicima koji nisu ništa kupili na Vašoj stranici?

Objavljeno: 29.04.2014. | 4 minute čitanja

Je li Vas kad proganjao neki oglas? Mene je, jednom kada sam kliknuo na oglas za fitness proizvod koji me zanimao te sam razmotrio ponudu i iskreno bio u iskušenju da ga kupim, ali sam na kraju odlučio da ipak neću.
Tu nije završilo.
Počeo sam primjećivati oglase te tvrtke svugdje, na Gmail adresi, na sportskim portalima, vijestima, na mjestima koje nemaju nimalo veze s tim proizvodom, pa čak i na YouTube videu.
Jednog dana počeo sam razmišljati kako da se vratim natrag u formu te sam naišao opet na isti oglas. Tada sam kliknuo na njega i kupio ga.
Očito je oglašavanjem na ovaj način ovoj tvrtki uspjelo na meni. Želite znati kako da i Vaši oglasi budu takvi?

Ponovni marketing


Većina korisnika koji posjete Vašu Web stranicu ne napravi konverziju, ne prijave se za Vaš newsletter, ne podjele Vaš sadržaj i ne kupe ništa. Ovo možda zvuči depresivno, ali je istinito. Većina oglašivača dopusti da takvi korisnici nestanu što je šteta jer imaju veliki potencijal, jer znamo da su bili na Vašoj Web stranici, proučavali su Vaš proizvod, ali ga nisu kupili. Taj korisnik je u odluci i još istražuje te će vjerojatno uskoro i takav proizvod kupiti te je šteta da se to ne iskoristi.
Ponovni marketing je odlično rješenje za takve korisnike. Pomoću ovog načina oglašavanja, moći ćete prikazivati svoje oglase u obliku bannera ili teksta na 90% Interneta, korisnicima koji su već posjetili Vašu Web lokaciju. Možete iskoristiti ponovni marketing da:
  • podsjećate svoje posjetitelje o Vašoj akciji,
  • predstavite pogodnosti koje su možda propustili,
  • povećate popust onima koji nisu napravili konverziju i
  • prikažete oglase kojima je ponuda ograničena vremenskim rokom.

Dynamic Remarketing logo

Gdje pratiti svoje kupce?

Google Display Network logo
Google prikazivačka mreža čini Google idealnog partnera za oglašavanje. Pomoću nje možete prikazivati svoje oglase na mnogim stranicama odnosno na 90% njih, pa čak i na YouTube-u i Gmail-u. Oglasi će se prikazivati i na stranicama čiji sadržaj nema poveznice s Vašim proizvodom, a to je zato jer je korisnik već iskazao interes za Vašim proizvodom ili uslugom samom posjetom na Vašu Web stranicu. Oglasi će ga pratiti širom Interneta na određeni period koji je obično 30 dana, ali se može namjestiti bilo koji vremenski period koji Vam odgovara, odnosno onoliko koliko mislite da je dovoljno da pridobijete korisnika.

Ne zaboravite na slikovne oglase jer „slika vrijedi tisuću riječi“
Slikovni oglasi često se zanemaruju te ih većina oglašivača misli izraditi poslije te se u konačnici to nikada niti ne dogodi. Nemojte raditi ovu grešku s ponovnim marketingom te si uzmite malo vremena da izradite atraktivne slikovne oglase (bannere). Oni su važni zbog dva razloga:
  • veliki dio Google prikazivačke mreže postavljen je tako da favorizira slikovne oglase te ako ih nemate, propustit ćete puno potencijalnih prikazivanja.
  • ljudi puno lakše mogu zapamtiti i prepoznati sliku nego tekst. Slike su vrlo važne jer će ih korisnik zapamtiti te ćete tako brandirati svoj proizvod ili uslugu.
Dok izrađujete slikovni oglas, imajte na umu da prati izgled Vaše Web stranice. Što korisnik prije prepozna oglas i stranicu, prije će doći do konverzije.

Koga i kako ciljati?

Velika prednost ponovnog marketinga je to što možete segmentirati liste posjetioca po određenim podstranicama koje su posjetili korisnici na Vašoj Web lokaciji. Trik je u tome da možete otkriti što korisnik želi jer Vam je to pokazao svojim akcijama na Vašoj Web lokaciji te za njega možete prilagoditi slikovni oglas koji će ga vjerojatno zanimati. Evo nekih primjera:
  • ako je korisnik posjetio stranicu s određenim proizvodom, vjerojatno uspoređuje taj proizvod i na drugim stranicama te mu možete postaviti da ga prati oglas s prednostima Vašeg proizvoda u odnosu na konkurenciju
  • ako je korisnik posjetio stranicu s cijenama i plaćanjem, tad znamo da ga zanimaju način plaćanja i troškovi. Ovom korisniku treba prikazivati oglas u kojem je navedena cijena, besplatna poštarina ili zagarantiran povrat novca.
  • ako je korisnik posjetio stranice socijalne mreže, znači da ga zanimaju iskustva drugih klijenata te mu možete prikazivati oglase s izjavama Vaših zadovoljnih klijenata.
  • ako je korisnik posjetio Vašu košaricu za kupnju i zatim napustio proces. To znači da je bio na jedan klik od kupnje te su takvi korisnici Vaši najvrjedniji posjetioci kojima možete prikazati oglas na kojem će biti iskazane prednosti i popusti koje će ostvariti ako postane kupac kod Vas.
Prikazujte različite oglase za svaku grupu i kategoriju koju ste kreirali. Počnite s kreiranjem onih stranica koje imaju najviše prometa te za svaku grupu kreirajte barem dva oglasa kako biste ih kasnije mogli testirati.
Podijeli na:
Elena Majer