Sezonsko oglašavanje u AdWordsu = ključ uspjeha

Objavljeno: 11.11.2014. | 2 minute čitanja

Sezonsko oglašavanje putem Google AdWordsa može biti vrlo korisno za trgovce. Provjerite o čemu trebate voditi računa u sezonskom oglašavanju kako bi maksimizirali povrat ulaganja iz Google AdWords kampanje.

Funkcioniranje sezonskog AdWords oglašavanja

Kako bi sezonsko AdWords oglašavanje bilo uspješno potrebno ga je kvalitetno isplanirati i rasporediti. Najlakši način planiranja sezonskog oglašavanja je označavanje svih sezonskih perioda u kalendaru koji bi Vašoj tvrtki mogli donijeti dodatan profit. Ako prodajete svoje proizvode u mnogo zemalja potrebno je voditi računa o godišnjim dobima. Primjerice, prodajete zimsku opremu i želite se oglašavati u prosincu i siječnju. U Hrvatskoj bi takvo AdWords oglašavanje donijelo dodatan profit, ali primjerice u Australiji takvo sezonsko oglašavanje ne bi imalo smisla.

Još jedan bitan podatak za pravilno sezonsko oglašavanje je ciljana publika. Kojim skupinama korisnika želite ponuditi svoje proizvode ili usluge odnosno koje su skupine najzainteresiranije za Vaše proizvode ili usluge? Osim vremena i ciljane publike treba voditi računa i o lokacijama. Kako bi sezonsko oglašavanje bilo uspješno treba privući prave korisnike. Primjerice ako imate restoran u Zagrebu, najbolje bi bilo privući korisnike koji se nalaze na lokaciji Zagreba i okolice. Kako bi se šanse za sezonski uspjeh povećale potrebno je pravilno rasporediti svoje oglašavanje. Sezonsko oglašavanje je najbolje početi 4-5 tjedana prije kako bi se ponuda generirala kroz cijelu sezonu. Kad je riječ o sezonskom oglašavanju potrebno je voditi računa i o danima u tjednu ili točnim datumima koji će donijeti najviše profita. Primjerice 2-3 dana prije Božića postoji velika mogućnost da će korisnici najviše trošiti. Na određene dane u tjednu ili datume moguće je povećati licitacije kako bi se oglasi tih dana češće i kvalitetnije prikazivali.

Google Adwords zimski logo

Uskoro nam dolaze blagdani koji za mnoge trgovce predstavljaju mogući uspjeh. Trendovi visoke potrošnje za blagdane trgovcima nude priliku za uspjeh. Zato je potrebno iskoristiti nadolazeće blagdane za promoviranje svojih proizvoda ili usluga preko Google AdWordsa.

Podijeli na:
Elena Majer