Što možemo dobiti AdWords click-to-call oglasima?

Objavljeno: 26.09.2014. | 2 minute čitanja

Želite li da korisnici na lak način dođu do Vašeg broja te da na brz način uspostave poziv? Također Vas zanima koje su to ključne riječi i oglasi koji su Vam donijeli najviše poziva? Ako su Vaši odgovori potvrdni na prethodna pitanja, trebaju Vam click-to-call oglasi.

Značajke click to call oglasa

Click-to-call oglasi predstavljaju noviji način oglašavanja koji omogućuje Vašim korisnicima da Vas nazovu na brz i jednostavan način. Naime, oni omogućuju korisnicima, koji pretražuju putem pametnih telefona, da kliknu na telefonski broj koji se nalazi na nekom od Vaših oglasa. Prema tome, kada se korisnicima prikaže Vaš oglas, oni su odmah u mogućnosti da kliknu na gumb Poziv  (engl. Call) te Vas nazovu. Što se tiče cijene klika za oglas click-to-call, ona je ista kao i za klik na naslov.

Istraživanja su pokazala da su korisnici koji pretražuju na mobilnim uređajima više skloni nazvati nego tražiti informacije pregledavanjem Web-stranica. Sukladno tome, click-to-call oglasi su idealni za korisnike koji pretražuju putem pametnih telefona. Primjer prikazivanja takvog oglasa se nalazi na sljedećoj slici na kojoj možemo vidjeti kako izgleda jedan takav oglas.

AdWords oglašavanje putem click-to-call oglasa Vam omogućuje informacije koje govore o tome koje ključne riječi i oglasi su Vam donijeli najviše poziva. Nadalje, za svaki pojedini oglas dobijemo informacije o broju klikova, broju prikazivanja te informacije o prosječnoj cijeni po kliku i klikovnom postotku.

Na sljedećoj slici prikazano je kako možemo omogućiti click-to-call oglase, odnosno omogućiti da nas korisnici nazovu kada kliknu na gumb Poziv. Odaberemo karticu Proširenje oglasa (engl. Ad extensions) te odaberemo opciju Proširenja za pozive (engl. Call extensions). Dodamo novo proširenje pri čemu odaberemo državu te upišemo broj telefona kao što je prikazano na sljedećoj slici.

Postavke Google Adwords click-to-call oglasa

S obzirom na to, da su click-to-call oglasi jedan od noviteta u Google AdWords oglašavanju, broj oglašivača koji ga koriste stalno raste. Zašto ne biste i Vi bili jedan od tih korisnika?

Podijeli na:
Elena Majer