Zastupljenost društvenih mreža i bloga

Objavljeno: 26.09.2014.  | 2 minute čitanja

Prema zadnjem istraživanju Nore Ganim Barnes u Centru za istraživanje marketinga na Sveučilištu u Massachusetts-u, na listi Fortunea od 500 prvih tvrtki u svijetu, 157 njih (31%), koristi blogove. Dvije tvrtke od top pet tvrtki na listi od top 500 Fortune-a za 2014. godinu posjeduju blog, a to su Wal-Mart i ExxonMobil dok Chevron, Apple i Berkshire Hathaway ne koriste.

U 2011. godini isto istraživanje pokazalo je da 23% tvrtki s liste Fortunea je koristilo blog, a već 2012. godine je ta brojka narasla na 28%  te 2013. godine na 34%,  zatim pad ove godine.

Analiza je pokazala da većina tvrtki koja se odluči voditi blog rade to regularno i efektivno. To znači da se objavljuju novi sadržaji, imaju mogućnost komentiranja odnosno primaju komentare, imaju RSS izvore, te se možete pretplatiti na njih.

Korištenja bloga varira ovisno o industriji. Primjerice 44% specijalnih maloprodajnih tvrtki imaju korporativni blog, dok samo 7% tvrtki koje se rudarstvom i vađenjem sirove nafte posjeduju blog, a tvrtke koje ne posjeduju blog su željeznice i plinovod.


 

Blogovi prema industriji Broj tvtki koje koriste blog Postotak
Specijalna maloprodaja 11/25 44%
Hrana  4/13 31%
Kemikalije  3/15 20%
Komercijalne banke 3/18 17%
El. energija i gorivo 2/23 9%
Rudarstvo i vađenje nafte 1/15 7%

 

Zastupljenost društvenih mreža


83% tvrtki s liste Fortune 500 imaju korporativni Twitter račune s objavom u zadnjih 30 dana, što je povećanje od 6% u odnosu na prethodnu godinu. Sedam od deset tvrtki (Wal-Mart Stores, Exxon, Chevron, Phillips 66, General Motors, General Electric, and Ford Motors) konstantno objavljuju sadržaj na društvenim mrežama dok Berkshire Hathaway, Apple i Valero Energy ne objavljuju.

80% tvrtki s liste Fortune 500 imaju Facebook račun što je povećanje za 10% u donosu na prošlu godinu. Sve tvrtke iz top deset imaju Facebook stranice.

67% tvrtki ima svoj youTube kanal te i svih top deset tvrtki s liste.

97% tvrtki je prisutno na LinkedIn, što je najveća prisutnost u odnosu na sve društvene mreže.
Graf koji prikazuje koliko Fortune 500 firmi koristi koje društvene mreže u 2012., 2013. i 2014. godini

Ana