Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana.gavric@arbona.info
+385 99 774 5084

Digital Happy Hour: druženje i edukacija uz craft pivo

Objavljeno 8.7.2022 14:32:43
Digital Happy Hour: druženje i edukacija uz craft pivo
Nedavno smo održali Digital Happy Hour, prvi u nizu evenata na kojima ćemo imati priliku uživo se podružiti s trenutnim i potencijalnim klijentima te prodiskutirati neku od aktualnih tema iz svijeta digitalnog marketinga u ležernoj atmosferi. 

U opuštenom okruženju pivnice Pivana u Zagrebu održali smo kratku edukaciju o Google Anatlytics 4 alatu, prodiskutirali goruća pitanja vezana uz ovu temu, nakon čega je uslijedilo casual druženje uz craft pivo. 

 

Zašto GA4?

Google Analytics 4 je tema kojoj u posljednje vrijeme posvećujemo puno pažnje. I to nije slučajno tako. Osim što se radi o jednom od najvažnijih alata za digitalni marketing, bliži se trenutak kada će njegova aktualna verzija, odnosno Universal Analytics, prestati procesuirati klikove i biti trajno zamijenjena s GA4. Novoj verziji alata potrebno je neko vrijeme kako bi prikupila dovoljan broj informacija za ispravno funkcioniranje, pa je zato vrlo važno čim ranije krenuti s njenim korištenjem

Kako se radi o novom sučelju s brojnim novim funkcionalnostima, korištenje Google Analytics-a 4 može djelovati prilično kompleksno. Iz tog smo razloga započeli s pisanjem novog Google Analytics 4 bloga na kojem vas očekuju detaljne upute za korištenje i namještanje postavki, te organizacijom edukativnih eventa poput Digital Happy Hour-a i GA4 akademije. 


Na druženju smo odgovorili na neka od brojnih pitanja, poput: 
  • Zašto uopće koristiti Google Analytics 4?
  • Kada bi se trebalo postaviti Google Analytics 4?
  • Kako se postavlja Google Analytics 4 te može li se samostalno postaviti?
  • Koje su glavne prednosti i nedostaci Google Analytics 4?
  • Hoće li podaci o broju sesija u GA3 odgovarati podacima unutar GA4?
  • Zašto GA4 nema bounce rate?
  • Zašto GA4 ima manji broj defaultnih izvještaja?
  • Je li GA4 cookieless ?


Nakon nekoliko godina bez većih druženja uživo, veseli nas što nas u skoroj budućnosti očekuje još ovakvih prilika za edukaciju i networking s kolegama iz brojnih industrija. 

Dok čekamo novo izdanje Happy Hour-a, bacite pogled na djelić atmosfere u nastavku:







 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM