Vaša kontakt osoba

Ana
ana@arbona-agency.com
099 774 50 84

7 učinkovitih načina za povećanje web prometa s Facebookom

Objavljeno 20.11.2017 12:40
7 učinkovitih načina za povećanje web prometa s Facebookom
Larpurlartizam (franc. "l'art pour l'art) - estetski smjer koji ističe da su umjetnička djela sama sebi svrha.

Kroz dan se konstantno susrećemo sa stvarima za koje nam se čini da su same sebi svrha. Postoje tek toliko da postoje.

U kontekstu digitalnog marketinga, ponekad nam se čini i da su neke Facebook stranice također same sebi svrha. Postoje tek toliko da se nešto objavljuje i da se može reći da brend ima Facebook.

No, to svakako ne bi trebalo biti tako.

Svrhe Facebook stranice mogu biti razne - podizanje brand awarenessa, promocija proizvoda ili usluga, ili ono najčešće - povećanje prometa web stranice.

Facebook je društvena mreža koja privlači daleko najviše prometa na web stranicu. I taj promet još raste.

Stoga, ako imate web stranicu (a iskreno se nadamo da je u 21. stoljeću imate), trebali bi ste koristiti Facebook za privlačenje relevantnog prometa na web i njegov sadržaj.

No, promoviranje postova nije jedina tehnika s kojom možete povećati promet web stranice s Facebooka.

Zato u nastavku donosimo 7 načina kako koristiti Facebook za privlačenje prometa na vašu web stranicu.
 


1) Objavljujte organske postove u pravo vrijeme


Pišete blog ili često objavljujete novosti na vašoj web stranici?

Prvo i osnovno, najvažnije je da držite rasporeda objavljivanja. Nemate vremena za česte objave? Nema problema, objavljujte jednom tjedno ili jednom mjesečno.

Najvažnije je da se držite odabranog rasporeda.

Sada kada ste napisali blog post, potrebno ga je i objaviti na Facebook stranici. Očito.

No, u koje vrijeme objaviti taj članak na Facebooku? Ujutro, popodne, navečer...?

Prema nekim istraživanjima, najbolji dani za objaviti post na Facebooku su subota i nedjelja, a slijede ih četvrtak i petak. I to u 9 sati ujutro ili 13 sati popodne.

No, svakako provjerite kada su vaši fanovi online. To vrlo lako možete vidjeti pod Facebook Insights. Evo, kako to izgleda za Arbonu.

Arbona blog: Kada su naši fanovi online

Možete vidjeti da su naši followeri najčešće online između 18 i 21 sat stoga je najbolje možda objavljivati upravo u to vrijeme.

 

2) Promovirajte postove fanovima i posjetiteljima web stranice


Facebookov organski reach je koma.

Prema nekim istraživanjima, organski ćete doseći samo od 2% do 6% svojih fanova. Tragično.

Zato je važno da svoje postove promovirate preko plaćenih oglasa.

Kako pravilno promovirati postove? Jednostavno:
 
  1. prvo ih na par sati objavite organski, recimo u 15 h,
  2. započnite ih plaćeno oglašavati koji sat kasnije, recimo u 19 h,
  3. započnite s ciljanjem fanova kako bi dosegli što veći broj njih (organski nije dovoljno),
  4. po mogućnosti promovirajte post sve do sljedeće objave,
  5. za par sati počnite targetirati posjetitelje vaše web stranice (kreirajte Custom Audience za 30 dana).



3) Omogućite shareanje web sadržaja na Facebooku


Ako ste se već potrudili napisati kvalitetan i edukativan web sadržaj (što i je sam smisao content marketinga), glupo je da nema omogućeno da ga korisnici shareaju izravno s vašeg weba.

Prvi i najvažniji korak je dodati social share buttone, odnosno gumbe za shareanje na društvenim mrežama.

Također, ne zaboravite i u svojem copyu zamoliti i angažirati publiku da sharea vaš sadržaj. Ako je sadržaj dovoljno kvalitetan i koristan, nema razloga da ga publika ne podijeli sa svojim prijateljima.

 

4) Objavljujte postove koji angažiraju - kratke, jasne i u obliku pitanja


Pišete blog na webu. Vjerujete da je dobro napisan. Na kraju krajeva, dug je 1284 riječi.

Napravili ste super vizual - originalan, jasan i reprezentativan.

Promovirate ga na Facebooku kako bi povećali njegov promet.

I onda u tekst posta zalijepite prva tri paragrafa. 385 riječi.

Nemojte to raditi. Nitko to neće pročitati.

Radije se držite dobitne formule za postove koji angažiraju. Neka budu kratki, jasni i, po mogućnosti, u obliku pitanja.

Kratki i jasni - idealno, jedna rečenica i unutar granice od 140 znakova.

U obliku pitanja - duhovitih, kratkih i intrigantnih.

S ovakvim ćete objavama povećati angažman korisnika (posebno onih na mobitelima), click-through rate (CTR) i generalan web promet.

Obratite pozornost i na još par savjeta:
 
  • obavezno uključite vizual - sliku ili video (više o tome u nastavku),
  • izbacite link iz objave - ako objavljujete thumbnail post, svakako izbacite link iz teksta objave. Kako? Zalijepite link, Facebook povuče description i sliku, označite link i izbrišite ga. Thumbnail ostaje, a vaša je objava kraća i čišća.    
  • uključite jasan CTA u post - recite publici što da naprave. Npr. "Podijeli ovaj post sa svojim prijateljima!", "Pročitaj sve o trendovima digitalnog marketinga!", "Pretplati se na naš newsletter!".



5) Dodajte link blog podstranice na ostala mjesta na Facebook Pageu


Nemojte se zadržati samo na postanju bloga. Uključite link prema blog podstranici i na ostala mjesta vašeg Facebook Pagea.
 
  • About podstranica - usmjerite korisnike prema različitim podstranicama na vašem webu,    
  • Optimizirajte svoj osobni profil - objavljujte blog postove i na svom osobnom profilu te uključite link na blog u svoju osobnu About podstranicu.

Arbona blog: Blog post u About Facebook podstranici



6) Forsirajte vizualni sadržaj - slike i video, video, video. Video.


Postovi sa slikama općenito ostvaruju veći angažman od postova koji nemaju slike.

I to oko 120% više angažmana!

Zato - uključite u svaki svoj post sliku. Po mogućnosti veliku sliku! Optimalna dimenzija slika za Facebook objave iznosi 1200x900 piksela.

Ili još bolje - objavljujte videe.

Sigurno ste u posljednje vrijeme primijetili sve više videa u svom News feedu. I to ne slučajno!

Facebook je promijenio svoj algoritam i fokus stavio upravo na video sadržaj.

Rezultat? Preko 8 milijardi videa i preko 100 milijuna sati videa pogledanih svaki dan.

Pratite sljedećih nekoliko savjeta za povećanje web prometa preko Facebooka s videom:
 
  • prve 3 sekunde videa moraju biti najzanimljivije kako bi uhvatile gledateljevu pažnju,
  • fokusirajte se na ključnu poantu videa,
  • uploadajte video izravno na Facebook - takvi videi ostvaruju bolje rezultate od običnih linkova i thumbnailova s YouTubea ili Vimea,
  • uključite jasan i zanimljiv CTA (call-to-action),
  • tagirajte druge Facebook stranice,
  • napišite zanimljiv i jasan naslov i opis videa.



7) Redovno objavljujte postove i budite aktivni


Najvažnije od svega - budite redoviti! Poštujte raspored. Nemojte razočarati svoju publiku.

Odlučili ste objavljivati blog jednom tjedno? Odlično, držite se rasporeda!

Ako još u međuvremenu objavite sliku, post s neke druge stranice ili pak vlastiti blog kojeg ste osvježili s relevantnim podacima, povećat ćete svoj web promet, ali i održavati svoju publiku angažiranom.

No, uvijek se držite rasporeda! Neovisno o tome jeste li se odlučili za dnevno, tjedno ili mjesečno (dobro, ne baš mjesečno) objavljivanje.
 


ZAKLJUČAK


Svoj ste Facebook Page napravili s razlogom.

Onda ga i koristite s razlogom.

Jer Facebook uistinu jest sveti gral kod izvora web prometa.

Na početku svake kampanje, postavite si jasan cilj. Budite sigurni da znate zašto uopće i želite povećati svoj web promet. I na kojim stranicama.

Više nije dovoljno samo zalijepiti link na svoj blog ili postati sliku iz ureda kako bi ispunili postavljene ciljeve.

Prije svega, optimizirajte svoju web stranicu i landing page. Uključite jasan i vidljiv CTA. Bez toga, korisnici neće znati što raditi na vašem webu te će izostati konverzije.

Besplatno skinite Arbonin SEO ebook!
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM