Vaša kontakt osoba

Ana
ana@arbona-agency.com
099 774 50 84

Negativne ključne riječi u Adwords kampanji

Objavljeno 27.5.2016 13:27
Negativne ključne riječi u Adwords kampanji
Ako ste korisnik Google Adwords kampanje ili mislite biti, bilo bi dobro da obratite pažnju na negativne ključne riječi u vašoj kampanji. Dodavanjem liste s  negativnim riječima možete uštedjeti i do 50% bdužeta. Optimizacija ključnih riječi mnogim našim klijentima donijela je znatne uštede budžeta, te bolju stopu konverzije.

Negativne ključne riječi


To su riječi ili fraze na koje nema smisla da se vaš oglas prikazuje zato što su irelevantne za vašu ponudu, te vam sigurno ne bi donijele koristi već samo naplaćen klik bez učinka. Takve riječi dodajemo u listu, te se više oglasi neće prikazivati na navedene.

Traženje negativnih riječi

Postupak traženja negativnih ključnih riječi u Google Adwords kampanji
Nekih riječi možemo se i sami sjetiti za koje mislimo da nisu dobre za nas, ali većinu riječi nalazimo kroz optimizaciju kampanje. Da bi pronašli negativne ključne riječi potrebno je u Adwords kampanji kliknuti na tab „Keywords“, te zatim na tab „Search Terms“ kao što je prikazano na slici ispod. Potrebno je namjestiti i period za koji želite da vam se prikaže statistika.

„Search Terms“ nam prikazuje riječi ili fraze na koje se prikazivao vaš oglas. Čestim pregledavanjem  ove liste vidjet ćete koje riječi il fraze nisu nikako relevantne za vašu ponudu te ih je potrebno postaviti kao negativne ključne riječi. Mnogi korisnici postavljaju svoje ključne riječi na „broad match“(široko podudaranje), te se oglasi prikazuju na svakakve kombinacije prema riječima koje ste dodali u kampanju. Mnogo puta su to krive fraze te se takve treba ukloniti. Primjerice ako imate apartmane koje iznajmljujete  u ljetnoj sezoni, te ste pokrenuli kampanju na engleskom jeziku i postavili ste ključnu riječ  „apartments croatia“, mnogi oglasi prikazivali bi se kad netko upiše i „buy apartments in croatia“ što bi za vas bila negativna ključna riječ jer vi nudite samo najam. Ovakvih slučajeva bilo je mnogo te se i do 50% budžeta trošilo uzalud.

Vrlo je važno redovito optimizirati kampanju kako bi se budžet trošio što relevantnije, te kako bi se ostvarila maksimalna korist odnosno što više konverzija.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM