Vaša kontakt osoba

Andrej Tonković
andrej.tonkovic@arbona.hr
+385 99 2087 404

6 odličnih razloga zašto pisati poslovni blog

Objavljeno 14.8.2018 10:10:37
6 odličnih razloga zašto pisati poslovni blog
Imate li poslovnu web stranicu ili vodite web shop? Sigurni smo da imate odličnu marketinšku strategiju kako privući online promet i nove klijente.

Tako vaša web stranica sigurno daje sve osnovne informacije o vama i vašim uslugama. Isto tako, sigurno ste pokrili i sve društvene mreže na kojima se nalazi ciljana publika kako bi se mogli povezati s njima i doznati njihovo mišljenje o svemu što radite. 

Sve ste pokrili, zar ne? Pa što će vam onda poslovni blog? Hm… ako želite biti kao i svi drugi, onda vam ne treba blog. No, ako se želite istaknuti i izdvojiti od drugih, onda vam treba blog!

Pa i mi pišemo blogove! Osim što ih obožavamo pisati, volimo biti korisni! Naši blogovi su mala enciklopedija znanja koja pokriva različita područja online marketinga. Vi pitate, mi odgovaramo. Vi ste zadovoljni i zbog toga ponovno dolazite na našu web stranicu kako bi iz tjedna u tjedan pročitali novi blog :) 

Zadovoljni klijenti - to je samo jedan od razloga zašto pisati blogove. Koji su još razlozi? Evo ih! :)

1. Pisanje poslovnih blogova pozitivno utječe na SEO i poziciju na tražilicama

Pisanjem blogova možete doći na prvu stranicu Google tražilice

Blogovi pozitivno utječu na SEO optimizaciju. Svježi sadržaj je još uvijek ključan za što bolju poziciju u rezultatima traženja. 

Googleboti obožavaju novi sadržaj. Čim se nešto novo objavi na webu, dolaze brzinom munje kako bi indeksirali novi sadržaj i pohranili ga u svoju veliku Google arhivu.

Pravilo je u biti sljedeće: što češće objavljujete novi i ažurirate zastarjeli online sadržaj to ste u Googleovim očima relevantniji s informacijama koje nudite. Zato će Google radije usmjeriti svoje korisnike k vama, a ne na web stranicu čiji se sadržaj nije promijenio još od 2011. godine (tko zna što je onda bilo popularno :) ).

Zato redovito pišite kvalitetne blogove koji će privući Googlebote, a još važnije online korisnike koji će postati vaši vjerni pratitelji :)

2. Poslovnim blogom odskačete od konkurencije i dobivate vjernu publiku

Pisanjem blogova istaknite se od konkurencije


Blogovi privlače posjetitelje na web stranicu. I to je Istina. 

No to ne vrijedi za bilo kakav online sadržaj. Blogovi nisu mjesto na kojem ćete prodavati, nuditi svoje usluge i biti Top-Shopovski nastrojeni. Za to imate druge online kanale. 

Blog mora biti koristan. U moru (ili bolje reći oceanu), konkurencije koja nudi istu stvar kao i vi, morate se istaknuti dodatnim pogodnostima i sadržajem.

Stavite se u cipele prosječnog online korisnika. Kada kao korisnici naiđemo na problem, guglamo kako ga riješiti. Oglase već znamo prepoznati na kilometar udaljenosti, a uputstva za upotrebu znamo i sami pročitati. 

Često se nađemo u situaciji kada nam je potrebno dodatnih vrijednih informacija na temelju kojih ćemo donijeti konačnu odluku ili s kojima ćemo riješiti problem. Pa koga ćete kao potrošač više cijeniti? Tvrtku A koja diže svoj proizvod bez mana u nebesa ili tvrtku B koja je:
  • točno opisala problem koji vas muči
  • dala par savjeta za rješenje tog problema (što je najbolje, korisnih savjeta)
  • objasnila koji izbor imate i
  • usput je galantno ubacila svoj proizvod ili uslugu koja se besprijekorno uklapa u cijelu priču. 

Tvrtku B, zar ne? Ako se odlučite biti kao tvrtka B, ne sumnjamo da ćete u kratkom vremenu steći vjernu publiku. 

No sljedeće je pitanje, što ako ta vjerna publika samo voli čitati blogove, a nište ne kupuje? Imate li ikakvih koristi od njih? Imate! Oni će vas sigurno zapamtiti kao relevantan izvor informacija, a i sigurno će vas preporučiti prijateljima.

3. Poslovni blog može pretvoriti online promet u leadove

Poslovni blog može privući leadove


Online promet je sve veći i veći i morate ga nekako iskoristiti. Iako je odlično imati vjerne čitatelje, potrebni su vam i leadovi
 
Leadovi su kontakti koji potencijalno vode do prodaje. Oni su prvi korak u procesu prodaje proizvoda i usluga i zato igraju važnu ulogu prilikom kupoprodajnog procesa.

Kao što svaki blog koji pišete predstavlja novu stranicu za Googleovo indeksiranje, svaki blog predstavlja i novu priliku za generiranje novih potencijalnih klijenata. 

Način na koji to možete postići je sasvim jednostavan. Nakon svakog bloga dodajte CTA gumb! Pozovite čitatelje da preuzmu besplatni eBook, besplatne dokumente, besplatne webinare i slično te tako od čitatelja skupljajte vrijedne informacije, tj. njihove osobne podatke.

Kako bi to točno trebalo funkcionirati?
  • posjetitelj dolazi na web stranicu
  • posjetitelj vidi poziv na akciju za besplatnu ponudu
  • posjetitelj klikne CTA gumb i odlazi na odredišnu stranicu koja sadrži web obrazac
  • posjetitelj popunjava web obrazac osobnim podacima i dobiva besplatni sadržaj.
Leadovi s vremenom mogu postati vjerni kupci zbog čega su veoma bitni za svako poslovanje. 

4. Poslovnim blogom gradite autoritet u svojoj branši

Najbolji blogovi su oni koji odgovaraju na uobičajena pitanja čitatelja. Ako konstantno stvarate sadržaj koji je koristan za ciljanu publiku, s vremenom ćete izgraditi autoritet u svojoj branši i time osvojiti povjerenje publike.

To ne znači da će nakon čitanja bloga  svaki posjetitelj  otići kupiti vaš proizvod ili vas kontaktirati za buduću suradnju, no veći su izgledi da vas u budućnosti nagradi kupnjom jer mu pomažete. 

5. Poslovni blog možete potaknuti kupnju

Iako blogovi nisu direktno namijenjeni prodaji i reklamiranju proizvoda ili usluga, oni mogu imati veliki utjecaj na odluku posjetitelja hoće li u budućnosti stupiti u kontakt s vama i nešto kupiti.
  • Ako čitatelji pronađu odgovore na uobičajena pitanja putem vaših blogova, veći su izgledi da će stupiti u kupoprodajni proces s povjerenjem jer ste im pomogli u prošlosti - mnogo prije nego što su uopće bili zainteresirani za kupnju
  • Čitatelji će svjesnije i edukativnije stupiti u kupoprodajni proces s vama. Znat će u što se upuštaju i znaju što im nudite. Oni su daleko kvalitetniji kupci i leadovi od onih koji su zabrinuti u svakom koraku kupoprodajnog procesa.

6. Blog je odlična prilika za povezivanje s klijentima

Poslovnim blogom možete se povezati s klijentima

Blogovi su odličan način za povezivanje s klijentima. Klijenti se preko blogova povezuju direktno na web stranici pa tako odmah mogu upoznati vašu tvrtku, usluge i online ponudu proizvoda.

Iskoristite to! Izgradite povjerenje i budite odličan izvor informacija. Potrošači vole biti informirani! Iskoristite njihova pitanja na društvenim mrežama i pretvorite ih u kratke informativne blogove. Te blogove objavite na društvenim mrežama i privucite novu online publiku :)


Pisanje bloga jednostavno ima smisla! Kroz pisanje poslovnog bloga možete izgraditi autoritet, kredibilitet, povećati vidljivost brenda, povećati online promet i pridobiti vjerne klijente. 

Zato počnite pisati blog već danas! Barem pokušajte! Ako neće ići, slobodno nam se javite :)

Naši stručnjaci za Content marketingtj. mi koji pišemo ove odlične blogove, sigurno možemo pomoći  ;)

  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts