SEO
SEO ili Optimizacija za tražilice fokusira se na poboljšanje organskog rangiranja za relevantne ključne riječi
Treba li ulagati u SEO?
U novom blogu donosimo vam sve prednosti i nedostatke ulaganja u SEO te ćemo razmotriti kako bi se SEO najbolje integrirao u poslovanje vaše tvrtke.
Saznajte više
Što je A/B testiranje i kako ga koristiti?
Koliko god osmišljavali i pripremali vaše marketinške kampanje, neće svaka polučiti željene rezultate. Kako bi otkrili zašto, te kako to popraviti, od pomoći vam može biti A/B testiranje ili podijeljeno testiranje. Možete ga koristiti za testir ...
Saznajte više
5 načina kako koristiti Google Trends za bolji SEO
Možda ste već čuli za Google Trends i znate kako funkcionira, no znate li kako ga iskoristiti za bolji SEO? Tamo možete pronaći nove ideje za sadržaj, usporediti razne teme ili pak bolje shvatiti svoju publiku. Uz pomoć ovog vrijednog alata, svoj sad ...
Saznajte više
5 savjeta za kvalitetniju keyword strategiju
Svakoj je web stranici u interesu privući čim veći broj posjetitelja, a to se neće dogoditi samo od sebe. Nedavno smo pisali o osnovnim faktorima koji će utjecati na pozicioniranje web stranice na Google-ovim rezultatima pretraživanja, koje direktno ...
Saznajte više
Što utječe na rangiranje web stranice na Google-u?
Pretraživanjem bilo kojeg pojma na Google-u, tražilica će izbaciti određen redoslijed rezultata. Iako možda djeluje kao da se radi o nasumičnom odabiru web stranica, to je daleko od realnosti. Ovim procesom upravlja kompleksni algoritam koji uzima u ...
Saznajte više
Blog meni
Blog - zadnji postovi