SEO
SEO ili Optimizacija za tražilice fokusira se na poboljšanje organskog rangiranja za relevantne ključne riječi
Što utječe na rangiranje web stranice na Google-u?
Pretraživanjem bilo kojeg pojma na Google-u, tražilica će izbaciti određen redoslijed rezultata. Iako možda djeluje kao da se radi o nasumičnom odabiru web stranica, to je daleko od realnosti. Ovim procesom upravlja kompleksni algoritam koji uzima u ...
Saznajte više
Unutarnje veze dio su uspješne SEO strategije
Unutarnje veze (Internal linking) pomažu korisnicima u kretanju kroz vaš digitalni sadržaj i pružaju alatima za indeksiranje tražilica informacije o tome kako vaša web stranica radi.
Unutarnje veze nalaze se na gotovo svakoj stranici na internetu. A ...
Saznajte više
Content pruning: Povećajte promet brisanjem sadržaja
U slučaju da je vaša stranica puna starog i irelevantnog sadržaja, ona neće biti dobro organski rangirana. Upravo taj stari sadržaj koji nikome više nije relevantan narušava balans i smanjuje ukupnu kvalitetu stranice.
Kako to spriječiti?
Metodom ko ...
Saznajte više
Pet koraka do brže web stranice i odličnog rezultata na Google PageSpeed testu
Jedan je od ključnih faktora kvalitete Web stranice jest i njezina brzina, ali i vrlo bitan segment za njezino rangiranje, odnosno - SEO optimizaciju.
Istraživanja pokazuju da stranice koje se učitavaju dulje od 4 sekunde gube četvrtinu prometa (ta ...
Saznajte više
Sedam najčešćih SEO grešaka koje vam mogu ugroziti promet
SEO optimizacija za tražilice neizbježna je ako svoje poslovanje želite podići na višu razinu. Cilj SEO optimizacije jest povećanje prometa s tražilica prema web stranici tako da se poboljšaju pozicije na stranicama s rezultatima pretrage.
Ako se zb ...
Saznajte više
Blog meni
Blog - zadnji postovi