Objavljeno: 06.11.2015. | 2 minute čitanja
Navike potrošača mijenjaju se, te su mnogi počeli kupovati svoje aranžmane za godišnji ili poklone za blagdane ranije. Jeste li pripremili svoju ponudu i počeli je oglašavati? Kako bi ste bili spremni za nadolazeće blagdane, provjerili smo Google-ovu statistiku iz 2014. godine, te izdvojili 5 trendova koji bi vam mogli pomoći pri određivanju strategije oglašavanja. U nastavku je lista trendova na koju bi trebalo obratiti pozornost.
Potrošači su proveli više vremena na istraživanje i kupnju putem interneta u odnosu na prethodnu godinu
78% |
koristili su internet za istraživanje aranžmana za godišnji |
samo 29% |
dobili preporuku od prijatelja, poznanika |
40% |
kupnji dogodilo se online |
Mnogi su koristili svoj mobilni uređaj za pretraživanje i kupnju
1 trilijun |
Mobilni uređaji utjecali su na prodaju prošle godine na gotovo 1 trilijun $ ili 28% od ukupne prodaje |
53% |
Onih koji su kupovali online koristili su mobilne uređaje |
Navike potrošača se mijenjaju te su se mnogi odlučili za kupnju mnogo prije blagdana, te su većinu kupili mjesec iil dva prije.
48% |
potrošača izjavilo je da su većinu kupovine za blagdane obavili prije 01.11.
|
1/4 |
Potrošača izjavilo je da su dio kupnje obavili prije 01.11. |
Mnogi potrošači spremni su promijeniti brand, agenciju ili trgovinu pri svojoj kupnji, te je dio njih to i učinio
Preko 1/2 |
potrošača izjavilo je da bi promijenili brand ili trgovinu |
41% |
potrošača kupovalo je novi brand ili u nekoj drugoj trgovini |
Video klipovi na YouTube-u danas imaju veliki utjecaj na potrošače, te mnogi žele pogledati iskustva drugih o proizvodu ili usluzi.
80% |
68% |
45% |
potrošača pogledalo je video klip o proizvodu koji misle kupiti |
potrošača pogledalo je video klip s iskustvima običnih korisnika |
potrošača pogledalo je video u kojem stručnjaci govore o proizvodu |
Izvori: