5 važnih shopping trendova u 2015.

Objavljeno: 06.11.2015. | 2 minute čitanja

Navike potrošača mijenjaju se, te su mnogi počeli kupovati svoje aranžmane za godišnji ili poklone za blagdane ranije. Jeste li pripremili svoju ponudu i počeli je oglašavati? Kako bi ste bili spremni za nadolazeće blagdane, provjerili smo Google-ovu statistiku iz 2014. godine, te izdvojili 5 trendova koji bi vam mogli pomoći pri određivanju strategije oglašavanja. U nastavku je lista trendova na koju bi trebalo obratiti pozornost.

Ljudi na skijanju u planinama
 
Potrošači su proveli više vremena na istraživanje i kupnju putem interneta u odnosu na prethodnu godinu
 
78% koristili su internet za istraživanje aranžmana za godišnji
samo 29% dobili preporuku od prijatelja, poznanika
40% kupnji dogodilo se online
 
Mnogi su koristili svoj mobilni uređaj za pretraživanje i kupnju
1 trilijun Mobilni uređaji utjecali su na prodaju prošle godine na gotovo 1 trilijun $ ili 28% od ukupne prodaje
53% Onih koji su kupovali online koristili su mobilne uređaje
 
Prikaz online shoppinga putem interneta
 
 
Navike potrošača se mijenjaju te su se mnogi odlučili za kupnju mnogo prije blagdana, te su većinu kupili mjesec iil dva prije.
48% potrošača izjavilo je da su većinu kupovine za blagdane obavili prije 01.11.
 
1/4 Potrošača izjavilo je da su dio kupnje obavili prije 01.11.
 
Mnogi potrošači spremni su promijeniti brand, agenciju ili trgovinu pri svojoj kupnji, te je dio njih to i učinio
Preko 1/2 potrošača izjavilo je da bi promijenili brand ili trgovinu
41% potrošača kupovalo je novi brand ili u nekoj drugoj trgovini
 
Online košarica
 
Video klipovi na YouTube-u danas imaju veliki utjecaj na potrošače, te mnogi žele pogledati iskustva drugih o proizvodu ili usluzi.
 
80% 68% 45%
potrošača pogledalo je video klip o proizvodu koji misle kupiti potrošača pogledalo je video klip s iskustvima običnih korisnika potrošača pogledalo je video u kojem stručnjaci govore o proizvodu

Izvori:

 
Podijeli na:
Elena Majer