Objavljeno: 26.09.2014. | 2 minute čitanja
AdWords linkovi su veze prema određenim stranicama na Vašoj Web lokaciji i važan su dio uspješnih oglasa. Potencijalni kupci vide određenu vrijednost prije nego što uopće kliknu na oglas i zato je vrlo bitno da ih naslov oglasa, tekst, URL i AdWords linkovi uvjere u to. Linkovi se automatski generiraju kad je korisnik u procesu kupovine, planiranju putovanja ili radi neka druga istraživanja putem tražilice. Pojavljuju se ispod oglasa i kao takvi funkcioniraju na stolnim računalima, tabletima i mobilnim uređajima. S njima su potencijalni kupci mnogo lakše povezani s relevantnim stranicama što im pomaže da brže pronađu ono što traže na Vašim Web stranicama. AdWords linkovi su vrlo koristan alat i obično pružaju dodatnu vrijednost kampanjama. Najvažnije je ispravno ih provesti i odabrati najbolje linkove. Cijena klika na AdWords linkove jednaka je cijeni klika na URL u istom oglasu, što znači da će troškovi za oglašivača biti jednaki bez obzira na koju vezu korisnik klikne.
Kad su korisnici u procesu kupovine nekog proizvoda u većini slučajeva obavljaju više pretraživanja i klikaju na više rezultata pretraživanja. Google AdWords na temelju takvog ponašanja korisnika može prepoznati koje su Web-lokacije relevantne za njihovo pretraživanje. Na takve Web-lokacije će Google dodati veze na iste.
Jedan od razloga zašto bi trebali koristiti AdWords linkove je što se oni mogu koristiti kao prečac s izravnom vezom na popularne Web stranice ili na Web stranice s visokom stopom konverzije na Vašoj Web lokaciji. Još jedna njihova prednost je što ne trebate izrađivati nove tekstualne oglase kako bi uključivali AdWords linkove već se to može i na postojećim oglasima. Vrlo ih je jednostavno ažurirati u slučaju rasprodaje ili posebne ponude. Mogu se dodavati kampanji ili grupama oglasa, ovisno o tome s kojim oglasima želite da se prikazuju. Mogu se izrađivati kao optimizirani za prikazivanje na mobilnim uređajima, a određeni AdWords linkovi mogu se i onemogućiti za prikazivanje na uređajima koje odaberete.
AdWords linkovi neće biti uvijek prikazani u oglasu. Njihovo prikazivanje ovisi o više čimbenika. Jedan od njih je pozicija na kojoj se oglas nalazi na stranici rezultata pretraživanja. Rang oglasa, kvaliteta ključnih riječi kao i maksimalna cijena po kliku također su bitni za prikazivanje AdWords linkova. Vrlo je bitno i redovito provjeravati da li linkovi korisnike preusmjeravaju na prave stranice.