Objavljeno: 30.09.2014. | 1 minute čitanja
Postoji niz trikova za optimiziranje AdWords kampanja. Bitno nam je da su naši klijenti zadovoljni vođenjem kampanja, stoga koristimo nekoliko AdWords trikova. Neki od trikova opisani su u nastavku.
S obzirom na to da se oglasi mogu prikazivati i na nerelevantne upite, potrebno je pratiti izvješća o pojmovima za pretraživanje. Oni obuhvaćaju upite kojima su korisnici došli do naših oglasa. Pomoću njih možemo otkriti negativne ključne riječi, odnosno to su riječi za koje ne želimo da se naši oglasi prikazuju. Također, možemo otkriti nove termine na koje su se naši oglasi prikazivali, a koji bi mogli donijeti nove klikove. Takve riječi dodajemo kao nove ključne riječi. Taj trik nam pomaže da svojim korisnicima uštedimo mnogo novaca jer spriječimo da se njihovi oglasi prikazuju na nerelevantne upite. Do izvješća o pojmovima za pretraživanje možemo doći tako da kliknemo na karticu Kampanje (engl. Campaigns) i odaberemo karticu Ključne riječi (engl. Keywords). Zatim iz padajućeg izbornika Detalji (engl. Details) odaberemo opciju Sve (engl. All search terms). Nakon toga prikažu se podaci o pojmovima koji su pokrenuli pojavljivanja i klikove. Te podatke moguće je preuzeti u željenom formatu.
Zadnji AdWords trik koje ćemo spomenuti su zapisi o izmjenama na računu. Primjerice, potrebno je zabilježiti datum, trenutnu poziciju, CTR i sl. kako bi vidjeli efekt koji se postigao nekom promjenom jer ako znamo što je uzrok pozitivnim promjenama, možemo raditi na daljnjem poboljšanju. Zaključno, ovo su samo neki od AdWords trikova koje koristimo, iako ih ima mnogo više.