AdWords Vs AdSense

Objavljeno: 21.09.2016. | 2 minute čitanja

U nastavku uspoređujemo programe Google AdWords i Google AdSense kako biste lakše odlučili koji od navednih najbolje odgovara vašim poslovnim ciljevima.

Google AdSense je jednostavan način da vlasnici web-lokacija generiraju prihode od prikazivanja Google oglasa na svojim web-stranicama. Dakle, AdSense na određenim web-lokacijama prikazuje AdWords oglase koje izrađuju i plaćaju oglašivači čiji je primarni cilj promocija proizvoda ili usluga.

Korisnici Google AdSense programa zarađuju na temelju klikova koji proizlaze iz oglasa postavljenog na njihovoj web stranici. Ukoliko ste vi vlasnik web stranice na kojoj je kliknut oglas određenog oglašivača, dobivate proviziju od klika.

Također, korisnici ovog programa imaju poprilično pasivnu ulogu u samom sudjelovanju u programu. Odlučuju o tipu oglasa koji će se prikazivati na web-stranici, kao npr. text only oglasi, video oglasi i sl. Nakon toga najbolje plaćeni oglasi prikazuju se na web stranici, a prihodi se počinju generirati.

Analytics za AdSense omogućuje vlasnicima web-stranica praćenje podataka vezanih uz način komuniciranja posjetitelja stranice sa oglasima na web stranici, ovo uključuje odakle su i kada posjetitelji kliknuli na postavljene oglase. Time vlasnici web-stranica mogu utvrditi koji od oglasa i sadržaja bi im mogao donijeti najveći prihod.

Naravno, ukoliko očekujete zaradu od Google AdSensa, svakako se pobrinite da na vašoj web stranici imate dobar promet. Promovirajte svoju web stranicu te koristite ostale alate da se promet na vašoj web stranici poveća, što na kraju utječe i na veće prihode.

Google AdWords pruža oglašivačima način privlačenja novih posjetitelja na vlastitu web-lokaciju, što rezultira povećanjem mrežne prodaje, ostvarivanjem više poziva, povratkom starih korisnika. Oglašivači plaćaju Googleu naknadu na temelju ostvarenih klikova na oglase.

Pomoću AdWordsa možete ciljati svoje oglase prema vrsti web-lokacije, vrsti publike ili ponovnom marketingu.

Uloga oglašivača u korištenju AdWordsa nešto je dinamičnija, što proizlazi iz krerianja oglasa i ključnih fraza ili riječi koje će voditi posjetitelje klikom na oglase, a zatim na web stranicu oglašivača.

Pomoću statistike i Analyticsa, možete saznati koliko klikova je upućeno prema vašem oglasu, koliko novih korisnika je putem oglasa pristupilo vašoj web stranici, koje stranice generiraju najviše posjeta.

Uz AdWords možete doći do publike koja trenutno i aktivno traži proizvod ili uslugu koju vi nudite. Budući da se oglašavate publici koja traži točno vašu ili sličnu ponudu, ovaj oblik marketinga čini se najekonomičnijim.

Nakon navedenih osnova o Google Adsense i Google AdWords oglašavanju možemo zaključiti da su oba svakako koristan marketing alat za privlačenje posjetitelja na web stranicu oglašivača. AdSense je ipak bolje riješenje ukoliko želite steći zaradu objavljujući oglase i reklame oglašivača na vlastitoj web stranici. Google AdWords vam pruža bolje riješenje u slučaju kada svoje oglase želite prikazivati ciljnom tržištu.
Podijeli na:
Elena Majer