Brand ključne riječi

Objavljeno: 19.09.2014. | 3 minute čitanja

Ključne riječi su riječi ili fraze koje korisnici upisuju u tražilicu kako bi pronašli ono što žele. Brand ključne riječi su riječi ili fraze za pretraživanje koje sadrže naziv tvrtke ili brand.

Brand ključne riječi mogu biti korisne onim korisnicima koji su već čuli za neki brand ili ime tvrtke kroz neki marketinški kanal te su u potrazi za Web stranicom kako bi doznali željene informacije. Vrlo je bitno implementirati brand ključne riječi u sadržaj Web stranice tako da korisnici mogu lakše pronaći ispravne informacije. Možda je primarni cilj tvrtke proširiti krug korisnika s novim korisnicima koji još nisu upoznati s pojedinim brandom, ali je vrlo važno uključiti brand ključne riječi u sadržaj Web stranice upravo zbog korisnika koji su već upoznati s pojedinim brandom kako bi što brže i lakše došli do željene stranice.

Proces jačanja brand ključnih riječi


U prvom stupnju procesa korisnik upotrebljava različite pojmove za pretraživanje kako bi pronašao određeni proizvod ili uslugu. Korisnik će na tom stupnju pretraživati općenite pojmove, odnosno u tražilicu će upisivati općenite ključne riječi. Kroz proces istraživanja korisnici su sve bolje upoznati s proizvodom ili uslugom i prelaze na stupanj konverzije, Nakon toga, korisnici već mogu početi pretraživati prema omiljenim brandovima. Nakon toga, sada već kao ponovni korisnici kao pojmove za pretraživanje mogu upotrebljavati svoje omiljene brandove odnosno brand ključne riječi.


Je li licitiranje na brand ključne riječi dobra strategija?


Licitiranje na brand ključne riječi ima puno prednosti – jedna od njih je da imaju visok CTR (klikovni postotak) i da promoviraju brand. No, licitiranje na brand ključne riječi može biti skupo pa se tu postavlja pitanje iz naslova.

Ako imate dominantni brand na tržištu s vrlo malo ili bez konkurencije upitno je treba li licitirati na brand ključne riječi jer vam to neće nužno donijeti visoku isplativost. U takvoj situaciji je vrlo vjerojatno da se Vaš brand dobro prikazuje i preko općenitih ključnih riječi pa bi dodatno licitiranje na brand ključne riječi moglo ostvariti polovičan uspjeh.

Mogući problem je i da konkurencija licitira na Vaše brand ključne riječi. To može biti iscrpno po Vaš proračun i vrijeme. Mnoge tvrtke kreću u borbu s konkurencijom, bez obzira na to što će ih to iscrpiti financijski i vremenski. Postoji lakši i jeftiniji način. Možete koristiti Google Analytics u kojem ćete segmentirati svoje brand ključne riječi po kanalima. Na kraju možete usporediti kanale, odrediti vrijednosti pojedinog kanala, vidjeti koje ključne riječi prolaze bolje od drugih. Prema tome možete prilagoditi svoje oglase kako bi bili što relevantniji.

Kod licitiranja na brand ključne riječi mogla bi se dogoditi i situacija da imate partnera koji licitira na brand ključne riječi Vašeg branda. Bitno je da stvore strategije od kojih će svatko imati koristi. Na primjer, može se koristiti geografsko ciljanje gdje će svaki ciljati određenu geografsku lokaciju.

Unos brand ključnih riječi Ako pak imate novi proizvod ili ste nova tvrtka proširite listu općenitih ključnih riječi kako bi dosegnuli što je više moguće novih korisnika.

Ako pak je Vaša tvrtka duže na tržištu ili ako imate poznati proizvod ili brand proširite listu brand ključnih riječi kako bi zadržali postojeće korisnike.

Vrlo je bitno pronaći pravu ravnotežu između općenitih ključnih riječi i brand ključnih riječi kako bi se povećale prilike za konverziju.

Podijeli na:
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer