Google AdWords proširenja za cijene

Objavljeno: 28.04.2017.  | 3 minute čitanja

Google AdWords je jako pametan sustav. U prvi plan uvijek stavlja korisnika jer razumije da ako je korisnik zadovoljan, zadovoljni su i svi ostali u njegovom business cycleu.

U tom se kontekstu ističu proširenja za Google AdWords pretraživačke oglase.

O Googleovim proširenjima za oglase smo već pisali na našem blogu, pa smo tako naveli proširenja kao što su call extension, location extension, sitelink extension itd. Ovog puta fokusirati ćemo se na jedno proširenje koje možda nije toliko korišteno kao ostala - proširenja za cijenu, odnosno price extension.


O PROŠIRENJIMA ZA CIJENE


Kako npr. proširenje za poziv tekstualnim oglasima dodaje prikaz broja telefona i laku mogućnost pozivanja, tako i proširenja za cijene dodaju vrijednost pružanjem više informacija o proizvodu ili usluzi.

Price extensions se prikazuju ispod tekstualnog oglasa (bez obzira koji uređaj korisnik koristi) kao skup do 8 karata koje korisnici mogu pregledati kako bi vidjeli različite opcije i cijene vašeg pojedinog proizvoda ili usluge, ali i otvorili stavku koja ih najviše interesira.
 

ZAŠTO KORISTITI PRICE EXTENSION?


Osim što pružaju dodatne i vrijedne informacije o vašim proizvodima ili uslugama, proširena za cijene naglašavaju informacije pomoću kojih korisnik može lakše usporediti svoje opcije.

Također, proširenja za cijene mogu biti učinkovita kada se koriste u kombinaciji s ostalim formatima oglasa. Npr. ako već koristite proširenje za poziv kako bi potakli korisnika da nazove vašu trgovinu, dobar potez je kreirati i proširenje za cijene za vaše najpopularnije proizvode. Istaknuvši cijene proizvoda, zasigurno povećavate vjerojatnost da će korisnik nazvati vašu trgovinu i rezervirati proizvod.

Ostale prednosti korištenja proširenja za cijene su:
 

  • mogućnost isticanja od konkurencije,
  • predstavljanje vaše ponude u interaktivnom formatu,
  • prečaci do konverzija pri čemu korisnici izravno odlaze na vaš web,
  • brzo i jednostavno postavljanje bez potrebe za novim oglasima,
  • lako ažuriranje bez poništavanja već prikupljenih statističkih podataka,
  • fleksibilnost i prilagodljivost računu, kampanji ili grupi oglasa.
 

POSTAVITE PRICE EXTENSION


U screenshotu u nastavku možete vidjeti prozor za postavljanje novog proširenja za cijene.

U njemu trebate dodati naslov proizvoda ili usluge te njihov opis (do 25 znakova) te iznos cijene koja se može prikazati kao jedinica po satu, noći, danu, tjednu, mjesecu ili godini.

Također trebate dodati finalni URL, odnosno link na landing page kojeg želite da korisnici posjete. Možete dodati i mobilni link, ako imate posebno prilagođen mobilni web.

Nakon postavljanja osnovnih informacija i cijena o proizvodu ili usluzi, možete dodati i početni i završni datum kada želite da se proširenje prikazuje te dodati svoj raspored prikazivanja proširenja za cijene. Također, postoje i dodatne opcije kao što je tracking template za praćenje i neki custom parametri.


Postavljanje price extension-a
 

ZAKLJUČAK


Kako je legendarni dr. Hal Valerian, prof. emeriturs s Berkeleya i glavni Googleov ekonomist rekao:

"Googleovi korisnici žele vidjeti oglase koji su im relevantni te ne žele da ih se gnjavi s oglasima koji nisu usko povezani s onime što pretražuju. S druge strane, oglašivači žele prikazati relevantne oglase kako bi korisnici uistinu i kliknuli na njih. U međuvremenu, Google želi pružiti odlično iskustvo za korisnike te pravu vrijednost za oglašivače kako bi se oboje vratili i ponovno koristili usluge u budućnosti."

Stoga Google čini sve kako bi korisnicima ponudio najviše informacija u što kraćem vremenu uz najveće moguće korisničko iskustvo.

Proširenja za cijene za Google AdWords oglase iznimno su koristan način kako bi se istaknuli od konkurencije. S njima možete istaknuti dodatne vrijedne informacije o svojim proizvodima ili uslugama te pružiti korisnicima lakšu mogućnost uspoređivanja opcija.

Kombinacija price extensiona i ostalih proširenja kao što je npr. proširenje za poziv, pružaju mogućnost korisniku da vas odmah nazove kada vidi proizvod ili uslugu koja mu cjenovno najbolje odgovara.

Klik na proširenje za cijene se naplaćuje isto kao i klik na naslov ili URL za prikaz oglasa s kojim se prikazuje, bez obzira klikne li korisnik na proširenje ili sam oglas.

Kontaktiraj Arbonu

Ana