Objavljeno: 22.05.2020. | 4 minute čitanja
Prema broju pretraživanja Nijemaca na Google-u došli smo do zanimljivih podataka o njihovom interesu za ljetovanjem i boravkom u Hrvatskoj. Interes za Hrvatskom je u mnogim segmentima veći nego interes za Španjolskom, Italijom i Grčkom za koje se zna da su top destinacija njemačkih turista.
Legenda: Hrvatska - plava; Španjolska - crvena; Italija - žuta; Grčka - zelena
Odmor je za mnoge nepoznat pojam i pun iščekivanja tijekom ovog razdoblja. Međutim, prema trendu pretraživanja u posljednjih 90 dana i boljim rezultatima sveopćeg stanja iz dana u dan te gledanjem pozitivne strane Hrvatska visoko kotira kao destinacija za odmor koja se najviše od navedenih država pretražuje u Njemačkoj. Tu je i dalje vidljiv uzlazni trend čime prednjači kao destinacija gdje bi mnogi rado proveli svoj godišnji odmor.
Zanimljivo je vidjeti i regije Njemačke u kojima korisnici najviše iskazuju interes za Urlaub Kroatien, odnosno želju za odmorom u Hrvatskoj. Bavarska svakako prednjači, međutim Saska, Saska-Anhalt i Baden-Württemberg slijede odmah nakon.
Njemački korisnici također često pretražuju i gradove u Hrvatskoj. Idući graf prikazuje trend pretraživanja turističkih gradova. Vidljiv je veliki pad interesa prouzrokovan COVID-19 pandemijom, ali također je vidljivo da je u posljednjih nekoliko dana trend krenuo u pozitivnom smjeru.
Zaključak je jasan. Nijemcima je Hrvatska prema ovim pokazateljima i trendovima pretraživanja na Google-u postala jedna od najboljih destinacija gdje žele doći i provesti svoj odmor. Svakako pozitivno je za Hrvatsku da iz dana u dan trend pretraživanja raste čime Hrvatsku očekuje izazovno, ali svi se nadamo na kraju uspješno ljeto. :)
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!
Da bi prikupili bazu mailova, mi korisnicima moramo nešto za uzrad dati. To ne znači da ih trebamo podkupiti, nego im trebamo davati kvalitetan sadržaj. Trebamo na svom webu imati kvalitetan sadržaj i to je prvi korak prikupljanja mailova. Naravno, korisno bi bilo omogućiti korisnicima koji postanu dio mailing liste loyalty program, da dobiju određeni popust ili promo kod. To su jako dobari okidači za prijavljivanje prijavljanje na newsletter.
... Saznajte više
... Saznajte više
... Saznajte više
... Saznajte više
Pay Per Click ili skraćeno PPC označava oblik marketinga kojeg karakterizira plaćanje za oglase po kliku. Konkretnije, oglašivač plaća cijenu samo kada netko zaista klikne na njegov oglas, a ne za pojavljivanje odnosno gledanje oglasa.
PPC oglašavanje ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalne oblike, s obzirom da se naplaćuju samo stvarno postignuti rezultati (klikovi), lako se može pratiti statistika (broj klikova,
Google Ads oglašavanje je jedan od najpopularnijih i najisplativijih oblika PPC oglašavanja.
... Saznajte više
Na ovo pitanje nema jednoznačnog odgovora, no postoji nekoliko faktora koji će utjecati na cijenu vašeg oglašavanja na Googleu.
Cijena Google oglasa nije ista za svaku kampanju, oglase i oglašivače već ona ovisi o nizu čimbenika - od trenutne konkurencije, raspoloživog budžeta, kvalitete i atraktivnosti same kampanje i slično.
Google Ads kampanje funkcioniraju po sistemu aukcija, pri čemu Google, među svima koji se natječu za određene ključne riječi, određuje čiji oglas će se prikazati za neku pretragu.
Intuitivno, više konkurencije znači i skuplje oglase, što će pak značiti da će vam za jednak učinak trebati veći raspoloživi... Saznajte više