Google Analytics je besplatni alat koji omogućava praćenje prometa na web stranicama ili aplikacijama te detaljno prikupljanje informacija o ponašanju korisnika na navedenim platformama. Analytics je vrlo moćan alat kojim je moguće relativno lako mjeriti uspješnost web stranice ili aplikacije.
Google želi maksimalno pojednostavniti korištenje svih svojih alata te korisnicima omogućiti lakši pristup traženim podacima pa konstantno radi na poboljšanjima. U listopadu 2016. godine najavili su promjene u dizajnu i funkcionalnosti Google Analytics alata, koja su nedavno ugledala svjetlo dana.
Njihova ideja inteligentnog i jednostavnog dizajna zasniva se na konceptu “Material Design”, vizualnom jeziku koji je razvio Google, a temelji se na tome da korisnici primaju obavijesti i manipuliraju podacima kao sa stvarnim objektima koji su osjetljivi na animacije, efekte i osvjetljenje.
Nekoliko takvih poboljšanja postalo je nedavno dostupno te ćemo vam ih u nastavku predstaviti.
1. Pojednostavljena navigacija
Najupečatljivija promjena vidljiva je na novom dizajnu navigacijskih tipki koje su napravljene po Google ovom standardu “Material Design”. Izbačene su opcije Home, Customization, Reporting i Admin, koje su se nalazile u horizontalnoj alatnoj traci na vrhu sučelja. Opcija Admin se sada nalazi u donjem lijevom kutu (2), pretraživanje izvještaja se vrši na vrhu alatne trake (1), a opcija koja je na slici označena brojem 3 služi za povećanje/ smanjenje alatne trake.
2. Customization
Opcije Dashboards, Custom Reports i Alerts, koje su prije bile odvojene, sada su grupirane u alatnoj traci pod nazivom Customization.
3. Olakšana je promjena “Viewa”
Nekadašnja opcija Home zamijenjena je novim izbornikom u headeru koji omogućava promjenu Viewa s bilo koje stranice Google Analyticsa.
4. Novosti kod prijave
Google Analytics čuva informacije o posljednjoj aktivnosti te, od sada, nakon svake sljedeće prijave prikazuje View koji je korisnik pregledavao kada je posljednji put bio prijavljen.
5. Opcije raspona datuma
Analytics sada omogućava odabir jednog od sedam predodređenih raspona datuma za izradu izvještaja. Tako sada možete odabrati između opcija:
Last 30 days,
Last 7 days,
Last month,
Last week,
Yesterday,
Today i
Custom (omogućava ručni unos raspona datuma).
Kod svake prijave raspon datuma je automatski određen na posljednjih sedam dana.
6. Neke stranice su izbačene
Google je odlučio izbaciti dvije stranice iz Analyticsa:
Intelligence Events - stranica je izbačena i uskoro će biti zamjenjena opcijom “Automated Insights” iz Google Analytics Assistenta.
In-Page Analytics - stranca je izbačena iz alata ali je još uvijek omogućen pristup preko službene Chrome ekstenzije.
Ovim promjenama Google je napravio korak naprijed u poboljšavanju Analyticsa, vizualno i funkcionalno te u budućnosti svakako možemo očekivati daljna poboljšanja. Ukoliko ste zainteresirani za novosti u vezi Google Analyticsa ili ostalih Googleovih alata kao što je Google AdWords, pratite naš blog ili nas kontaktirajte.
Podijeli na:
Newsletter
Prijavite se na naš newsletter i budite u koraku s najnovijim marketinškim trendovima