Česta pitanja

Kako izraditi buyer personu (profil idealnog kupca)

Buyer personu ćete izraditi tako da pronađete odgovor na pitanje tko su osobe koje kupuju vaše usluge/proizvode. Također zanima vas i jesu li zaposleni, putuju li i koliko često te koliko su spremni izdvojiti za proizvod/uslugu. Osim ovih “fizi ...
Saznajte više

Pogrešno shvaćeni mjerni podaci: novi u odnosu na ponovne posjetitelje

U Google Analyticsu novi posjetitelji (new visitors) su oni korisnici koji po prvi puta posjećuju vaše web mjesto na određenom uređaju. Ponovni posjetitelji (returning visitors) su već prije posjetiti vaše web mjesto i vraćaju se po još! Kako bi dobi ...
Saznajte više

Što je Campaign URL Builder ili kako pratiti promet s određenih linkova

Google Campaign URL Builder je jednostavan, besplatan i brz alat za izgradnju URL-ova koji omogućuje praćenje uspješnosti prilagođenih marketinških kampanja. Takav prilagođeni URL sadrži dodatne informacije koje se prosljeđuju u Google Analytics raču ...
Saznajte više

Koje su organske pozicije, a koje plaćene?

Kada tražilica vrati rezultate pretraživanja, daje nam dvije vrste rezultata: organski i plaćeni. Organski rezultati su oni rezultati koji se najviše podudaraju s upitom korisnika, tj. najrelevantniji su. Ovdje je najvažniji SEO. Plaćeni rezultati su ...
Saznajte više

Što je response rate i response time na Facebook stranici?

Stopa odgovaranja na Facebook stranici (response rate) i vrijeme odaziva (response time) prikazuju koliko brzo i dosljedno upravljate Facebook stranicom. Ako imate visoku brzinu odgovora i brzo vrijeme odziva, korisnici koji posjete vašu FB stranicu ...
Saznajte više
Blog meni
  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura