Vaša kontakt osoba

Andrej Tonković
andrej.tonkovic@arbona.hr
+385 99 2087 404

Česta pitanja

Što su to uvidi u dražbu (Auction Insights) u Google Adsu?

Google Adsov Auction Insights (uvid u dražbe) korisnicima omogućuje uvid u uspjeh ostalih domena (konkurencije) koje ulaze u iste aukcije na razini kampanje, grupe oglasa i ključnih riječi. Tako možete usporediti vašu izvedbu s ostalim oglašivačima, ...
Saznajte više

Kako se može ciljati na Facebooku?

Ciljati (eng. target) publiku za Facebook oglase može se na nekoliko načina. Na primjer, može se stvoriti prilagođena publika koju određujemo prema određenim postojećim informacijama, prema lokaciji, dobu, spolu, jeziku, prema poveznicama s drugim ko ...
Saznajte više

Kako napraviti koristan newsletter?

E-mail marketing postaje jedan od najvažnijih marketinških kanala. Newsletter je idealan kanal pomoću kojeg možete doći do velikog broja potencijalnih kupaca i stvoriti prijateljsku vezu dijeleći s njima informativne, edukativne pa i prodajne e-mail ...
Saznajte više

Zašto Google mijenja moj meta opis?

Kada Google odluči zamijeniti postojeći meta opis ili title tag sa svojom tekstualnom verzijom, to obično znači da je Google procijenio da sa svojim meta opisom ili title tagom niste ponudili ništa korisno za čitatelja. Meta opis ili title tag može b ...
Saznajte više

Koliko ključnih riječi moram imati u Google Ads grupama?

Kada je riječ o Google Ads kampanjama, tipičan odgovor za broj ključnih riječi unutar jedne grupe oglasa je 20-25 ključnih riječi i nikako ne više od 30 ključnih riječi. Morate imati na umu da je ova informacija samo smjernica i nije urezana u kamen. ...
Saznajte više
Blog meni
  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts