Vaša kontakt osoba

Andrej Tonković
andrej.tonkovic@arbona.hr
+385 99 2087 404

Česta pitanja

Koje su organske pozicije, a koje plaćene?

Kada tražilica vrati rezultate pretraživanja, daje nam dvije vrste rezultata: organski i plaćeni. Organski rezultati su oni rezultati koji se najviše podudaraju s upitom korisnika, tj. najrelevantniji su. Ovdje je najvažniji SEO. Plaćeni rezultati su ...
Saznajte više

Što je response rate i response time na Facebook stranici?

Stopa odgovaranja na Facebook stranici (response rate) i vrijeme odaziva (response time) prikazuju koliko brzo i dosljedno upravljate Facebook stranicom. Ako imate visoku brzinu odgovora i brzo vrijeme odziva, korisnici koji posjete vašu FB stranicu ...
Saznajte više

Kako postaviti oglas na Google?

Ovisno o načinu na koji strukturirate svoj račun za Google oglase, takvu ćete imati kontrolu nad time kada i kako će se Google oglasi prkazivati. Prvo je potrebno otvoriti Google Ads račun. Nakon toga kreirate kampanju koja se sastoji od više grupa o ...
Saznajte više

Što su rich snippeti i zašto bi ih trebali upotrebljavati

Rich snippeti su posebni rezultati u Google rezultatima pretraživanja. Oni uključuju dodatne informacije koje nisu pohranjene u meta opisu web stranice. Rich snippeti se pohranjuju kao strukturirani podaci u izvornom kodu pomoću posebnih oznaka (mark ...
Saznajte više

Nofollow i follow linkovi: koja je razlika?

Nofollow linkovi su linkovi s HTML oznakom rel=”nofollow”. Oznaka nofollow govori Googleu i ostalim tražilicama da ignoriraju taj link (vezu). Nofollow linkovi ne prenose postojeći PageRank stranice na druge stranice. Također se nofollow ...
Saznajte više
Blog meni
  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts