Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Društveni marketing

Što je Facebook proračun koji se postavlja tijekom cijelog trajanja kampanje?

Facebook proračun koji se postavlja za cijelo vrijeme trajanja kampanje daje se Facebook-u koji onda s njime raspolaže na dnevnoj bazi, ali odabire se datum završetka kampanje. Facebook na ovaj način proučava performanse kampanje i prilagođava razin ...
Saznajte više

Što je Facebook dnevni proračun (budžet)?

Facebook dnevni proračun (budžet) je iznos koji ste spremni potrošiti na određeni skup oglasa po danu. Dnevni proračun se postavlja na razini skupa oglasa, a ne na razini cijele kampanje. Njega je najlakše postaviti, ali treba pripaziti ako je više ...
Saznajte više

Koje su metrike vidljive samo kod YouTube kampanja?

Metrike koje su vezane samo za YouTube kampanje i ne mogu se koristiti niti kod jedne druge kampanje (pretraživačke, prikazivačke):   Dobiveni like-ovi - like koji nastaje nakon što korisnik pregleda određeni video oglas. Odnosi se na bilo koj ...
Saznajte više

Što je response rate i response time na Facebook stranici?

Stopa odgovaranja na Facebook stranici (response rate) i vrijeme odaziva (response time) prikazuju koliko brzo i dosljedno upravljate Facebook stranicom. Ako imate visoku brzinu odgovora i brzo vrijeme odziva, korisnici koji posjete vašu FB stranicu ...
Saznajte više

Kako se može ciljati na Facebooku?

Ciljati (eng. target) publiku za Facebook oglase može se na nekoliko načina. Na primjer, može se stvoriti prilagođena publika koju određujemo prema određenim postojećim informacijama, prema lokaciji, dobu, spolu, jeziku, prema poveznicama s drugim ko ...
Saznajte više
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM