Društvene mreže

Objavljeno: 05.02.2016. | 2 minute čitanja

Svima su poznate društvene(socijalne) mreže, kako se koriste i koja im je svrha. Najpopularnija društvena mreža je naravno Facebook koji je vrlo brzo od samog kreiranja profila, postao naša „osobna iskaznica“, ali također su popularne i mnoge druge poput Twitter-a, LinkedIN-a, Instagram-a itd. Većina navedene društvene mreže koriste radi zabave, te zaboravljaju da se one isto tako mogu koristiti i u poslovne svrhe. Oglašavanjem svojih usluga ili proizvoda na popularnim društvenim mrežama omogućujete vašim potencijalnim klijentima da vas lakše pronađu putem web-a i uspostave kontakt s vašom tvrtkom.

Činjenica je da putem društvenih mreža stvarate bolju povezanost sa svojim potencijalnim klijentima, dobivate brži protok informacija i preciznan uvid u interes i potrebe korisnika.
Oglašavanje na društvenim mrežama je malo drukčije od klasičnog oglašavanja. To je zato jer nema početka i kraja kao klasična marketinška kampanja. Marketing na društvenim mrežama sporiji je i dugotrajniji proces kojem je cilj izgraditi i uvećati zajednicu potencijalnih i vjernih potrošača te zadobiti njihovo povjerenje. Danas kupci određuju vrijednost proizvoda, te se tome treba i prilagoditi. Putem društvenih mreža, svojim sadržajem, porukom, dizajnom motivirate korisnike da međusobno razmjene ono što nudite, te na taj način dolatite do sve većeg broja korisnika. Velika prednost marketinga putem društvenih mreža je da tvrtke mogu dobiti povratne informacije o njihovim proizvodima, uslugama u realnom vremenu i mogu u relativno kratkom roku dosećii određene ciljane skupine.
Ilustracije ikona društvenih mreža na računalnom zaslonu

Kako se koriste društvene mreže?
Društvene mreže koje koristimo za prezentaciju službenih web stranica, služe da kvalitetnim i zanimljivim sadržajem privuku potencijalne klijente. Dijeljenjem raznih postova, slika i video uratka putem društvenih mreža, dolazimo do sve većeg broja korisnika.
Ako kvalitetno želite predstaviti svoju tvrtku, proizvod ili uslugu putem društvenih mreža onda svakako morate pažljivo sadržaj koji će animirati i uključiti korisnike u konverzaciju. Korištenjem popularnih društvenih mreža,možete na lak način doći do vaših prijatelja i suradnika kao i do prijatelja vaših prijatelja itd. Na ovaj način kreirate vezu do vaših službenih web stranica, a samim time unapređujete svoje poslovanje.
Sadržaj stranica na društvenim mrežama ne mora uvijek biti isključivo o vašoj djelatnosti, možete nekad i podijeliti zanimljive, smijšne ili motivacijske postove. Nešto za sto ste sigurni da će korisnike istih društvenih motivirati da kliknu na vašu stranicu.
Podijeli na:
Elena Majer