Google Ads
Što je geo-targetiranje?
Geo-targetiranje je praksa dostavljanja različitih sadržaja ili oglasa korisnicima ovisno o njihovoj geografskoj lokaciji. Facebook i Google omogućuju funkciju prikazivanja oglasa na točno određenom geografskom području, što je neizostavan korak pr ...
Saznajte više
Što je kanibalizacija ključnih riječi i kako je riješiti?
Kanibalizacija ključnih riječi podrazumijeva da na vašoj web stranici postoji već broj istih ili sličnih sadržaja koji se mogu pojaviti u rezultatima pretraživanja za isti upit. Optimizacijom članaka za slične upite pretraživanja, mogu se umanjiti ša ...
Saznajte više
Kada vam je cilj brand awareness (povećanje svijesti o robnoj marki) - što možete očekivati?
Želim povećati svijest o svojem brendu? Jeste li se zapitali što s time dobivate? Želite zadržati povrat ulaganja na dobroj razini, ali i potrošiti određeni iznos kako bi putem oglašavanja upoznali potencijalne, buduće kupce sa svojim proizvodima. To ...
Saznajte više
Što je CTA gumb i koje su najbolje prakse?
CTA ili Call to action gumb je element web stranice koji često može biti detalj koji čini razliku, ali nikada se ne smije natjecati s ostalim elementima na stranici. Što se pod time misli?
Pozivi na akciju ono su što realizira prodaju, generira pote ...
Saznajte više
Kako postaviti oglas na Google?
Ovisno o načinu na koji strukturirate svoj račun za Google oglase, takvu ćete imati kontrolu nad time kada i kako će se Google oglasi prkazivati. Prvo je potrebno otvoriti Google Ads račun. Nakon toga kreirate kampanju koja se sastoji od više grupa o ...
Saznajte više