Vaša kontakt osoba

Andrej Tonković
andrej.tonkovic@arbona.hr
+385 99 2087 404

Google Ads

Što je impression share u Google Adsu?

Impression Share u Google Adsu (IS) označuje udio pojavljivanja oglasa. Udio pojavljivanja je postotak pojavljivanja koje Google oglasi ostvare u usporedbi s ukupnim brojem mogućih pojavljivanja koji bi ti isti oglasi mogli ostvariti. Podatak je dost ...
Saznajte više

Top 8 prednosti oglašavanja na YouTube kanalu

Oglašavanje na YouTube kanalu putem Google Adsa otvara brojne mogućnosti. YouTube promotivni videozapisi se ne usredotočuju na samu prodaju (kao što je to slučaj kod Search oglasa), već im je cilj privući korisnike, zabaviti ih i na inovativan način ...
Saznajte više

Što je CTR ili Click Through Rate?

CTR ili Click Through Rate je važna metrika u digitalnom marketingu. CTR je postotak koji pokazuje koliko je puta oglas zavrijedio klik u odnosu na ukupan broj prikaza. CTR Matematički možemo prikazati kao Klikovi/Prikazi * 100. Digitalni marketing ...
Saznajte više

Razlika između search i display Google Ads oglasa

Search oglasi su tekstualni oglasi koji se prikazuju zajedno s rezultatima pretraživanja. Pretraživanjem određenog pojma Google će vam ponuditi i oglas koji je relevantan za postavljeni upit. Display ili slikovni oglasi će se prikazivati na stranicam ...
Saznajte više

Utječe li brzina web stranice na Googleov Quality Score?

Ocjena kvalitete (Quality Score) je Googleova procjena kvalitete oglasa, ključnih riječi i odredišnih stranica. Veća ocjena kvalitete može utjecati na nižu cijenu licitacija i na bolju poziciju oglasa. Za što bolje korisničko iskustvo uvelike utječe ...
Saznajte više
Blog meni
  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts